Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har du/dere det? Hvilken bank bruker du, og hvor mye betaler du for dette i året? Det er så kjekt å ha det når man er to stykker med felles husholdningsbudsjett nemlig. Har funnet en bank som tilbyr dette til kr 128,- i året pr kort. Altså over 250 kroner i året. Jeg syntes den prisen var litt i høyeste laget egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vi har en felles konto som blandt annet brukes til mat. Den har vi i Skandiabanken og betaler en avgift pr. kort på kr. 250. Nå har ikke denne banken gebyr da.
Gjest Elfrida Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg bruker Skandiabanken, de tar 250,- i årsgebyr pr kort uansett. Når jeg ser på totalen av det jeg betaler i gebyrer der ellers (0,-) så syns jeg det er en en helt grei pris.
SunC@t Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Bruker postbanken. De fleste årsgebyr på bankkort er vel 250,- såvidt jeg vet.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar! Så det er normalt å betale ca 250, ja. Da er det vel bare Gjerrig Sykkellås' tanker om at det var litt i dyreste laget.. Min vanlige konto er stort sett gratis å bruke nemlig. Får vel sjekke opp om det er ekstragebyrer i banken jeg bruker/vil benytte meg av, på f eks det å trekke kortet/ta ut penger.
Lotten Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Har du/dere det? Hvilken bank bruker du, og hvor mye betaler du for dette i året? Det er så kjekt å ha det når man er to stykker med felles husholdningsbudsjett nemlig. Har funnet en bank som tilbyr dette til kr 128,- i året pr kort. Altså over 250 kroner i året. Jeg syntes den prisen var litt i høyeste laget egentlig. Vi har felles husholdningskonto i Bank2. De tar ikke årsgebyr på kortene, og de har heller gebyr ved bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå