Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Jeg er en jente på 23 år som lurer på om jeg kan være gravid. Eller egentlig så tror jeg jo ikke det er mulig, for jeg har jo hatt mensen. Men kan forklare litt: Jeg hadde ubeskyttet sex hvor han kom inni meg. Ca en uke etterpå fikk jeg mensen (tror den kom til normal tid). Nå har det gått noen uker og jeg venter snart mensen igjen (om et par dager). Men i det siste har jeg vært kvalm (ikke om morgenen, men utover dagen) og litt svimmel til tider. En ting til er at jeg alltid pleier å få ømme bryster uken før jeg får mensen, og dette har jeg ikke merket noe til. I dag har jeg også en litt merkelig følelse i magen, kjennes ut som jeg har fått gangsperre, men jeg har jo ikke trent noe di siste dagene.

Det som jeg har nevnt nå, kan det være tegn på graviditet eller er det bare tilfeldige ting som ikke har noe som helst med det å gjøre? Jeg har jo som sagt hatt mensen, og det er jo egentlig det første tegnet på at en IKKE er gravid, men.. Hva tror dere, bør jeg ta en test eller bare glemme det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde testet i tilfelle det var en blødning i svangerskapet og ikke menstruasjonsblødning. Greit å vite for sikkert :)

Men mest sannsynlig er det vel bare en eller annen omgangssyke el.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...