Gå til innhold

samboer på datenett, eller?

Anbefalte innlegg

Gjest gjestejente
Skrevet

hei, jeg har funnet ut at samboer får mail fra et voksent nett-datested, jeg tenkte først det var spam, men det er søren meg et brukernavn som jeg vet er hans. Kan det være noen annen grunn i hele verden enn at han faktisk sjekker ut dette?Er han ute på netter og sjekker?Jeg fikk helt sjokk, er jeg gammeldags, gjør deres kjærester sånn, og er det ok? hjelp meg, jeg blir litt forvirret. Det føles ikke helt ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at han var medlem før dere ble sammen? Kanskje han har glemt å melde seg ut og bare ignorerer mailene fra denne plassen?

Det kan også være spam. Personlig har jeg fått flere mail hvor brukernavnet til mailen står i mailen. Men da vil du også se en klar link mellom mailadressen og brukernavnet i mailen.

f.eks mail: [email protected] spam: Hello timmothy.dale! Buy cheap v.i.a.g.r.a here! osv osv.

(*Måtte de som sender ut spam brenne i...*)

Hvorfor spør du ikke han i stedet for å spørre oss som ikke kjenner han? Så kan du jo samtidig forklare hvorfor du sniker rundt i hans mail.

Om han faktisk er ute på å sjekker opp damer på nettet, så er det et problem etter min mening. Men det må du nesten ta med han

Ha en fin dag. :)

Gjest gjestejente
Skrevet

Jeg spør her fordi jeg vil ha litt hjelp, og for å mulig finne ut om jeg tar feil,selvsagt vet jeg at jeg må ta det m han, men trengte alstå noen tanker fra forumet, det er vel det mange gjør her inne? Det er ikke noe han har opprettet før vår tid, jeg finner vel ut av det.

Skrevet

Lag en fake profil på samme nettstedet og så sjekker du ut hva som står i hans profil og om den fortsatt er i bruk. Kan jo ev. sende en hilsen til hans profil og se hva som blir reaksjonen.

Skrevet

Kanskje han kjeder seg og kødder rundt. Hvem vet.

Det kan være 10 000 grunner til å stå registert der. Har til og med måtte regge meg på et slikt jalla-sted for å laste ned noe jeg måtte ha, - som ikke er relatert til sjekking.

Sans for at han faktisk sjekker noen damer på slike "voksen-nett-steder"? 2% kanskje. Mange slike steder er faktisk bare spam.

Forutsatt at vi tenker på samme type nettsteder da...

det er til og med ansatt folk for å svare på mailer ;)

(det er forresten langt mer utbredt enn man skulle tro)

Gjest Gjestejente
Skrevet

takk for svar i allefall, lar det ligge, tror jeg. Tenkte på å melde meg inn fake, og sjekke, men det er så slibrig og æsj, jeg vet ikke om jeg bør.

Skrevet

hehe , ja det du gjør er å opprette en profil på samme nettstedet også sender du ham en melding eller 3 og ser hva han svarer .

Hvis du gjør dette får du svar , men har for lengst gått over den grensa som heter tillit i et forhold .

Jeg gjorde dette med en fyr som jeg nettopp hadde begynt å date og som fremstillte seg selv som om han ikke traff andre jenter .

Det var egentlig en tilfeldighet at jeg kom i kontakt med ham via det andre brukernavnet siden det var han som kontaktet meg først og ikke motsatt , men gjett om han ble ferska med hele neven nedi limboksen hehe .

Men går du over denne grensa er det ingen vei tilbake , da har du brutt tillitsforholdet mellom dere .

På den annen side er det UTROLIG mange gifte menn og samboende menn som later til å glemme dette med monogami veldig lett , så hva du vil gjøre er noe du må bli enig med deg selv om .

Skrevet
Jeg gjorde dette med en fyr som jeg nettopp hadde begynt å date og som fremstillte seg selv som om han ikke traff andre jenter .

Det var egentlig en tilfeldighet at jeg kom i kontakt med ham via det andre brukernavnet siden det var han som kontaktet meg først og ikke motsatt , men gjett om han ble ferska med hele neven nedi limboksen hehe .

Hvis han tok kontakt med deg først... Var du også registrert der da - uten å vite at han var der eller? I såfall ble vel du like mye ferska som ham?

--------------------------

Det farlige med å legge ut slike feller er at om man vil bruke de til noe så må man også selv innrømme at man har snoket.

Er det en naturlig årsak til at du leser mailen til typen din? Var det av pur nysgjerrighet? Eller var det fordi du hadde mistankte om noe snusk...?

Jeg vil tro at det er bedre å bare si at man har snoket og at man har funnet noe som har gjort en urolig. Ta diskusjonen på at man har snoket og få forklaring på det ubehagelige. Skal man i tillegg måtte snakke om at man har hatt såpass liten tillit til den andre og følte for å ta rotta på vedkommende ved å lage en felle, da ender det hele vel enda værre en hva det egentlig hadde trengt? Selv om det jo er veldig fristende...

Skrevet

Jeg har også vært med på dette. Jeg registrerte meg på samme nettside og kom i kontakt med han jeg hadde vært sammen med i nesten et år. Vi bodde ikke sammen men var et par. Jeg hadde ikke snoket i hans mail, men jeg hadde brukt hans pc (fått lov) og sett at han hadde et bestemt nettsted som favoritt på pc'en. Jeg laget en profil som jeg visste at ville friste ham, jeg tok kontakt med de mennene som jeg trodde kunne være ham og jeg fikk svar fra ham. Han presenterte seg da som singel og fortalte om hvem han var etc. Sjarmerende og hyggelig. Jeg fikk sjokk. For ikke å avsløre hva jeg hadde gjort svarte jeg ham så på følgende måte: " Dette er litt flaut, jeg er venninne av en venninne av din kjæreste. Vet hun hva du holder på med eller...Verden er ikke stor vet du." Dagen etterpå var profilen hans slettet. Hadde han fortsatt ville jeg ha latt som om denne "venninnen" hadde sendt meg mail og fortalt alt.

Forøvrig ble det slutt ikke lenge etterpå. Man kan ikke stole på sånne.

Skrevet

Ja , nå er det en ganske lang historie bak det brukernavnet mitt på den nettsiden da , men poenget var ikke egentlig at han var der , men innholdet i meldingene til dette brukernavnet mitt .

Jeg er i ettertid glad for at jeg oppdaget hva slags person han var , han var typen som glatt kunne holde det gående med flere damer parallellt uten at noen av dem vil mistenke ham for det .

Å oppdage hvordan han egentlig var tror jeg reddet meg fra å bli en av mange damer for ham .

Jeg konfronterte ham aldri med det , men droppa fyren tvert no reason what so ever given .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...