Amused Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg lurer på om noen av dere kan gi meg noen synspunkter på temperaturdiagrammet mitt for denne måneden? (Håper jeg ikke bryter noen kopibeskyttelse nå) Saken er den, at hvis jeg sletter målingen for CD 11, så blir EL forskjøvet til CD 16. Jeg kan slette den, siden den ble tatt 3 timer senere enn vanlig, men samtidig så hadde jeg jo EL-sekret dagen før (tror jeg), og det har jeg ikke hatt senere. Gjennom 5 sykluser har EL variert fra CD 13 til CD 15, men jeg hadde én lang syklus hvor EL var på CD 27. LF har vært på 11-13 dager. Temperaturen har nesten alltid nådd 36,6 grader like etter EL, så den taler mot at EL skjedde på CD 10. Det som plutselig slo meg, er at dette kan være et trefase-diagram? Eller er jeg for håpefull? Hva bør man stole mest på, EL-sekret + feilmåling, eller bare temperaturstigningen? Synspunkter?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Litt rusten på dette, men prøver for moro skyld Jeg ville gjettet EL på dag 10, senest dag 11. Hvordan FF kan tolke slettet temp på dag 11 til å bli EL dag 16 er jeg litt usikker på. Hvordan er det med deg og EL sekret? Er det som regel pålitelig?
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar! :-D Dersom CD 11 slettes, flyttes basallinjen opp til 36,5 grader, og sånn sett har jeg 3 dager med forhøyet temperatuer etter CD 16. Men har aldri hatt grunnlinje med så høy temp før, da (som regel 36,1-36,2). EL-sekret har jeg hatt i 4 av 6 sykluser, og fram til nå har det kommet noen dager før EL. Det stemmer jo denne gangen også, med EL på dag 10
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ok, da er jeg med her. Charter mest for egen maskin og bruker FF som en huskelapp etter et par feiltolkninger (mye pga at jeg er slurvete og har ustabil døgnrytme), så jeg kjenner ikke helt matematikken som ligger bak FF. Men en så høy økning av grunnlinjen har jeg personlig aldri opplevd, og kan ikke huske å ha sett i farten på andre charter utenom de som har vært forårsaket av temperaturøkning i rommet eller bytte av målested. Spurt på supportforumet på FF? Var innom der et par ganger for lenge siden, og fikk som regel greie svar
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ok, da ser det jo foreløpig ut som at EL faktisk var tidlig ute denne gangen Supporten til FF er kun for betalende brukere, får jeg opplyst. Innimellom får jeg VIP-medlemskap for 5 dager, men jeg får ikke spurt support om hjelp likevel. Det gjør ikke så mye, da
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Aha. Kjøpte VIP medlemskap når det var livstidsabonnement, så jeg glemmer det i farten (tror ovusoft.com har for alle, men er ikke sikker) Så da er det bare å vente og se om den satt, og ikke begynne svi av tester i bøtter og spann
Amused Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Hehe, lettere sagt enn gjort. Jeg har da noen billige tester som ligger og slenger rundt omkring
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Billigtester ja, enhver testoholikers svøpe Hvordan går det? Klarer du fortsatt å vente?
Amused Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 Javisst, jeg venter og venter Tok en EL-test i går, da (den kom dumpende i postkassa), og den var særdeles negativ. Så da konkluderer jeg med at jeg i det minste har hatt EL Er du også prøver?
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Nei, charter for å unngå å bli gravid (sånn stort sett, iverfall offisielt ) Mystisk, bare dumpet den i postkassen din fra testefeen? Svidde av en i dag selv for å få litt ekstrahjelp til å tolke, har hatt en syklus som har vært totalt på viddene denne måneden. Men nå er de negative igjen, så da SKAL tempen gå opp i morgen. Håper jeg
Amused Skrevet 28. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2007 Hihi, du får ha lykke til med morgendagens temperatur! Det var forresten av preventive årsaker jeg også startet å tempe i mars, og se hvor jeg er nå
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Får satse på at jeg får sovet godt nok til at den bli ok. Men uansett, full rulle når jeg treffer på kjæresten til helgen blir det nok (og så får vi se, har holdt på med dette som prevensjon i 3 år nå, så før eller senere blir det vel til at vi skifter gir )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå