caso Skrevet 29. august 2007 #21 Skrevet 29. august 2007 Hmmm, tenkte å skrive det fineste komplimentet jeg har fått, men det tørr jeg ikke her... så får holde meg til at jeg fortsatt mener 'deilig' er ok å bruke
milla-mor Skrevet 29. august 2007 #22 Skrevet 29. august 2007 Hmmm, tenkte å skrive det fineste komplimentet jeg har fått, men det tørr jeg ikke her... så får holde meg til at jeg fortsatt mener 'deilig' er ok å bruke ja, det er endel kraft-uttrykk som blir enda mer verdsatt enn "deilig", men det blir plutselig litt for personlig... jeg kom i skade for å bruke et slikt foran kameratene til kjære, og etter dèt tror de visst jeg er helt nymfo.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. august 2007 #23 Skrevet 29. august 2007 Menn er deilige, derfor må man jo så klart kunne si det også.
Gjest s.n Skrevet 29. august 2007 #24 Skrevet 29. august 2007 Jepp - menn er deilige, og det kan de godt få vite. Sier en ifra får en mer en deilig tilbake!!!
caso Skrevet 30. august 2007 #25 Skrevet 30. august 2007 ja, det er endel kraft-uttrykk som blir enda mer verdsatt enn "deilig", men det blir plutselig litt for personlig... jeg kom i skade for å bruke et slikt foran kameratene til kjære, og etter dèt tror de visst jeg er helt nymfo. Du er på rett spor der ja Men er ikke så mange kamerater som ser på det i negativ sammenheng
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 4. september 2007 #26 Skrevet 4. september 2007 Du er på rett spor der ja Men er ikke så mange kamerater som ser på det i negativ sammenheng nei, men der er fare for at han får litt tyn på vorsepielene.. kar: " hey hey, gutta, husker dere når milla-mor kalte han en ....." Gjengen: " haha! fy faen! latter, tårer, bank i bordet, øl-flasker som ramler ned.." SKÅÅÅLL GUUUTTTTTAA!!
lettlurt Skrevet 8. september 2007 #27 Skrevet 8. september 2007 Synes deilig blir litt bøst. Jeg fant ut det passet seg best å si "Å du er så jævlig nam!" og den slo bra an! "Du er søt du" slo ikke så bra an. "Kjeften! Jeg er ikke søt, jeg er tøff, barsk, fet, jævlig forferdelig blablablanblalaa osv" hann er søt. kall oss lars monsen, tøffere og barskere blir man ikke. G
milla-mor Skrevet 9. september 2007 #28 Skrevet 9. september 2007 nei, men der er fare for at han får litt tyn på vorsepielene.. kar: " hey hey, gutta, husker dere når milla-mor kalte han en ....." Gjengen: " haha! fy faen! latter, tårer, bank i bordet, øl-flasker som ramler ned.." SKÅÅÅLL GUUUTTTTTAA!! offameg, da... akkurat som om han ikke får nok tyn fra før, for å være sammen en uhelbredelig jåle-jente, som tråkker rundt i høyhælte sko uavhengig årstid og føre. og nå er jeg i tillegg nymfoman. hjalp ikke så veldig at jeg gikk litt rart en dag, og klagde på at jeg var så sår... det var av fullstendig uskyldige grunner, men kameratene hans klasket likevel kjære på ryggen, utstøtte sjarmerende macho-brøl, og stakk tommelen i været
caso Skrevet 9. september 2007 #29 Skrevet 9. september 2007 offameg, da... akkurat som om han ikke får nok tyn fra før, for å være sammen en uhelbredelig jåle-jente, som tråkker rundt i høyhælte sko uavhengig årstid og føre. og nå er jeg i tillegg nymfoman. hjalp ikke så veldig at jeg gikk litt rart en dag, og klagde på at jeg var så sår... det var av fullstendig uskyldige grunner, men kameratene hans klasket likevel kjære på ryggen, utstøtte sjarmerende macho-brøl, og stakk tommelen i været Den hadde jeg også tatt på den måten ja
milla-mor Skrevet 9. september 2007 #30 Skrevet 9. september 2007 Den hadde jeg også tatt på den måten ja åh... blir så flau. det hjalp jo veldig at jeg sa at det var fordi jeg red dagen før. herregud, så idiotisk. (hadde ridd, men på hest, liksom...) gutter, assa... utrolig ensporete, mange av dere. jeg har for lengst sluttet å kommentere tildtanden til klær og hår etter en tur i regnet. "åh, jeg er så våt", blir aldri mottatt på den måten det var ment
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 9. september 2007 #31 Skrevet 9. september 2007 Jeg ville vel ikke sagt til en mann i senga at "åhhh, du er så deilig" Det var jo synd. Da får de ikke høre at de er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå