pellegrino Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 (endret) Jenter/damer får vel høre at de ser deilige ut, eller at de er så deilige i senga osv. Men hva med menn? Jeg ville vel ikke sagt til en mann i senga at "åhhh, du er så deilig" - men er likevel usikker på hva jeg ville sagt istedenfor. Skulle trodd at jeg visste dette etter forhold som har vart i maaaange år.... likevel er det "en annen" som nå har fremtvunget tanken! Jo, jeg syns han er deilig så det holder! Men kan jeg si det? Det finnes mange menn som ikke klarer å bli identifisert med noe som kan ligne på homofilt. Da er det i tilfelle kanskje ikke barskt eller manndig nok å bli kalt for deilig. Og det er klart at jeg ville tatt hensyn til en sånn innstilling - for det jeg ønsker er selvsagt å få ham til å føle seg som den beste som finnes Endret 27. august 2007 av pellegrino
milla-mor Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg sier at kjæresten min er deilig, jeg. og digg. han synes det er et kjempebra kompliment! det var verre den gangen jeg kom i skade for å kalle ham "søt"... "jeg er ikke søt! jeg er kjekk! og tøff...!"
¤flicka¤ Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg sier til kjæresten min at han er både deilig, nydelig, vakker og søt jeg. Har aldri tenkt over det
aline Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg sier det, helt klart! Rett mann ER jo deilig, og deilig er ikke ett femint ord i mitt ordforåd ihvertfall. Har også sagt til en mann i senga, at jeg synes han er så deilig, det ble ikke tolket negativt det. :-)
Gjest Elfrida Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg ville vel ikke sagt til en mann i senga at "åhhh, du er så deilig"Hvorfor ikke det egentlig? Jeg har aldri oppfatta at deilig er noe bare kvinner kan være, og sier ofte til han jeg deler seng med at han er deilig. Jeg syns ikke det er rart, og han syns ikke det er rart å bli kalt deilig. Søt derimot er et ord han kan styre seg for, men som jeg allikevel ikke klarer å la være å bruke alltid...
Amused Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg sier ofte til kjæresten min at han er deilig, jeg Men jeg sier det ikke om ham til andre, synes det blir litt for personlig.
¤flicka¤ Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Søt derimot er et ord han kan styre seg for, men som jeg allikevel ikke klarer å la være å bruke alltid... En restriksjon har vi også; jeg får ikke kalle ham søt når andre hører det. Ellers er det greit
Wildy Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Menn kan da vel være både deilige og søte? MEn også min kjære er lite glai i å bli kalt "søt", ihvertfall om andre hører det, så akkurat det lar jeg være. Men deilig, det er hen!
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jenter/damer får vel høre at de ser deilige ut, eller at de er så deilige i senga osv. Men hva med menn? Jeg ville vel ikke sagt til en mann i senga at "åhhh, du er så deilig" - men er likevel usikker på hva jeg ville sagt istedenfor. Skulle trodd at jeg visste dette etter forhold som har vart i maaaange år.... likevel er det "en annen" som nå har fremtvunget tanken! Jo, jeg syns han er deilig så det holder! Men kan jeg si det? Det finnes mange menn som ikke klarer å bli identifisert med noe som kan ligne på homofilt. Da er det i tilfelle kanskje ikke barskt eller manndig nok å bli kalt for deilig. Og det er klart at jeg ville tatt hensyn til en sånn innstilling - for det jeg ønsker er selvsagt å få ham til å føle seg som den beste som finnes Hvorfor kan man ikke si at de er deilige? Sier ofte at min mann er deilig i senga..MM for en deilig kuk du har..osv.
pellegrino Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Nå tenker jeg at jeg kanskje ikke har syntes at mine tidligere menn har vært deilige, i og med at jeg ikke har kalt dem for det, hehe Jovisst har de gjort deilig ting med meg, og de har gjort at jeg selv har følt meg deilig. Men de har ikke vært deilige! Nå har jeg funnet en som er deilig, og var vært liiivredd for å si det. Det har jeg visst ikke hatt grunn til, dersom deres oppfatninger er de mest gjengse oppfatningene... Dette var jo helt enestående - tenk å få avklart noe sånnt da
caso Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 (endret) Å bli kalt deilig er jo helt normalt! Deilig er jo faktis hakket bedre enn kjekk. Kjekk går på utseende, deilig går også på kroppen. De fleste menn liker nok å høre det om seg selv Søt er forsåvidt et greit kompliment, men jeg assosierer det med besteforeldre... så jeg kan ikke si det blir tolket som det er ment... Endret 27. august 2007 av caso
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 klart du kan kalle ham deilig, jeg sier det hele tiden til mannen min og han elsker det. Sier jeg at han er søt bli han derimot sur.
Mistyen Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Jeg ville nok ikke sagt søt nei, hehe , men deilig kan jeg bruke
milla-mor Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 denne debatten minte meg på at jeg sikkert kunne gitt kjære komplimenter litt oftere. så igår strømmet det inn sms`er til ham om hvor deilig og fantastisk han er! etter reaksjonene å dømme, er det altså heeelt greit å kalle menn "deilig"
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 denne debatten minte meg på at jeg sikkert kunne gitt kjære komplimenter litt oftere. så igår strømmet det inn sms`er til ham om hvor deilig og fantastisk han er! etter reaksjonene å dømme, er det altså heeelt greit å kalle menn "deilig" Ja menn synes jo også det er kjempebra å motta komplimenter og deilig er jo en bra kompliment!
Altena Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Jeg har kalt eksene mine deilige og de har ikke hatt noe imot det Synes det er helt greit å kalle en mann det, er dere sammen er jo det stort sett nettopp det han er i dine øyne
Gjest Pax Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Menn er så deilige at de er til å spise opp!
Gjest milkyway Skrevet 29. august 2007 #19 Skrevet 29. august 2007 Synes deilig blir litt bøst. Jeg fant ut det passet seg best å si "Å du er så jævlig nam!" og den slo bra an! "Du er søt du" slo ikke så bra an. "Kjeften! Jeg er ikke søt, jeg er tøff, barsk, fet, jævlig forferdelig blablablanblalaa osv" hann er søt.
pellegrino Skrevet 29. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 29. august 2007 "Å du er så jævlig nam!" Den var bra! Takk for tipset, hehe. Som om jeg skulle sagt det selv!!! Er bare så utrolig redd for å tråkke i salaten nå, for denne vil jeg ha ei stund ass!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå