Gå til innhold

Myke håndklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye rart man skal lure på -:)- men hvor kan jeg få kjøpt skikkelig myke håndklær?

Jeg synes hverken Ikea, Princess eller Kid har det, så derfor spør jeg noen erfarne husmødre her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen erfaren husmor, men Hansen og Dysvik vet jeg har myke håndklær. Hvis ikke synes jeg tørketrommel og skyllemiddel gjør susen!

Skrevet

Jeg synes Turiform sine håndklær er herlige og myke.

Skrevet

Jeg har kjøpt mine håndklær på Kid. Jeg får de myke ved og bruke skyllemiddel og tørker de i tørketrommelen etter vask. Og jeg har mye og gode handklær :)

Skrevet

Det er visst tørketrommel som er tingen. Det har jeg ikke. Kjøpte noen håndklær fra Turiform som var myke og gode i butikken, men etter at jeg vasket de så er de nesten like stive som de andre jeg har...søren og :sur:

(Jaja, nå skal jeg slutte å irritere meg over stive håndklær og heller nyte sola ute :))

Skrevet

Jeg syns håndklær som har hengt til tørk ute er mye bedre å tørke seg med enn de som har vært i tørketrommel!

Skrevet

Jeg bestilte noen håndklær fra Monogramservice. De er veldig myke, selv om de har hengt til tørk inne.

Skrevet

Håndkle med bambus er utrolig myke, selv uten tørketrommel og tøymykner. Vet at LilleBa har det, og Jysk har hvertfall solgt før. Fantastiske håndkle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...