Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hvordan liker dere jenter det ved suging og svelging? Tykt eller tyntflytende?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hvordan liker dere jenter det ved suging og svelging? Tykt eller tyntflytende? Liker begge deler,gjør du det ofte er den jo litt tynnere enn ellers.. men smaker like godt fordet
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Liker begge deler,gjør du det ofte er den jo litt tynnere enn ellers.. men smaker like godt fordet Det er allt ettersom, men smaken er den samme. Jeg foretrekker den helst tynn og mer blank i konsistensen. Jeg kjenner liksom mer spruten. Er den tykk og gråhvit er det som om "gubben" renner over i munnen. Men: Ja takk, begge deler. Sæd er nå sæd.
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Det er allt ettersom, men smaken er den samme. Jeg foretrekker den helst tynn og mer blank i konsistensen. Jeg kjenner liksom mer spruten. Er den tykk og gråhvit er det som om "gubben" renner over i munnen. Men: Ja takk, begge deler. Sæd er nå sæd. Jeg liker faktisk den tykke bedre og helst om den skytes ut hurtig og fort langt ned i halsen. Er en sånn deilig følelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå