Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen din å reise vekk på ferie/tur under EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Det regner ejg han har vett på å prioritere selv ;) Er det noe viktig han skal på så må han jo dra. Er det noe mindre viktig, så regner jeg med at han vet hva som er viktigst :sjarmor:

Og akkurat det samme gjelder jo for meg selv :)

Skrevet
mannen din å reise vekk på ferie/tur under EL?

Hehe, nei :)

Skrevet

Nei.

Men jeg har hatt EL når jeg måtte reise bort. Sånn er det bare noen ganger. Jeg måtte innstille meg på å ha kos like før jeg dro og like etter at jeg kom tilbake. Klaffet ikke den måned, men ingen er å klandre for det.

Skrevet

Og så må jeg legg til at en del ting endrer seg i løpet av prosessen med å ønske seg barn. Det blir viktigere og viktigere for oss å faktisk treffe EL da vi vet det er veldig viktig for oss så nå er inne i PP16. Det første året var vi ikke så nøye på det der altså ;)

Skrevet

Skal han være borte så lenge da? Sædcellene skal jo i teorien kunne leve opptil 5 døgn, så dere kan jo som alltids satse på litt action før han reiser?

Skrevet

Nemlig, samme morgen han reiser, bør holde ;)

Skrevet

Nå var dette kun et tenkt tilfelle da... Men tror ikke jeg ville vært veldig happy for å gå glipp av en prøveperiode nei! Men heldigvis så er mannen like innstilt på å få :babysmokk: som meg :jepp:

Skrevet

Når vi prøvde første gangen var jeg bortreist 3 av 5 pp, i jobbsammenheng, og tror nok det at jeg hadde fått spader dersom sambo hadde nekta meg å reise bort. Men, det er klart at hvis det hadde vist seg at vi kom til å bruke lang tid, at det hadde blitt viktigere for oss å treffe EL optimalt

Skrevet

nei det hadde vært galskap. Og satt en dreper på forholdet....og ja jeg prøver å få barn selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...