pippen Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 mannen din å reise vekk på ferie/tur under EL?
Toblerone Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Nei. Det regner ejg han har vett på å prioritere selv Er det noe viktig han skal på så må han jo dra. Er det noe mindre viktig, så regner jeg med at han vet hva som er viktigst Og akkurat det samme gjelder jo for meg selv
Amused Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 mannen din å reise vekk på ferie/tur under EL? Hehe, nei
Eve Luna Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Nei. Men jeg har hatt EL når jeg måtte reise bort. Sånn er det bare noen ganger. Jeg måtte innstille meg på å ha kos like før jeg dro og like etter at jeg kom tilbake. Klaffet ikke den måned, men ingen er å klandre for det.
Toblerone Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Og så må jeg legg til at en del ting endrer seg i løpet av prosessen med å ønske seg barn. Det blir viktigere og viktigere for oss å faktisk treffe EL da vi vet det er veldig viktig for oss så nå er inne i PP16. Det første året var vi ikke så nøye på det der altså
Nurse Betty Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Skal han være borte så lenge da? Sædcellene skal jo i teorien kunne leve opptil 5 døgn, så dere kan jo som alltids satse på litt action før han reiser?
pippen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 Nå var dette kun et tenkt tilfelle da... Men tror ikke jeg ville vært veldig happy for å gå glipp av en prøveperiode nei! Men heldigvis så er mannen like innstilt på å få som meg
angelou Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Når vi prøvde første gangen var jeg bortreist 3 av 5 pp, i jobbsammenheng, og tror nok det at jeg hadde fått spader dersom sambo hadde nekta meg å reise bort. Men, det er klart at hvis det hadde vist seg at vi kom til å bruke lang tid, at det hadde blitt viktigere for oss å treffe EL optimalt
Rusjenten Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 nei det hadde vært galskap. Og satt en dreper på forholdet....og ja jeg prøver å få barn selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå