Gjest Hum Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har møtt ei dame 7-8 ganger de 2 siste mnd og vor vi ved et par annledinger har havnet i samme seg. Liker dama veldig godt, men er uskikker hva jeg skal gjøre da jeg får lite respons tilbake. Sender jeg komplement pr sms får jeg aldri noe komp tilbake uten takk. Hun prioriterer venner, trening og familie isteden for å møte meg. Har spurt henne hva hun tenker videre med det her og får da til svar at hun liker meg og at hun ikke vet hva hun vil. Hva bør jeg gjøre for eventuellt tenne hennes glød, trekke meg litt tilbake? Eller er jeg bare en hun bruker i påvente på noe bedre?
Gjest Pax Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Må man svare på et kompliment med et kompliment? Det visste ikke jeg, da begynner det å ligne litt på fisking, eller? Jeg synes du skal trekke deg litt tilbake, se hva hennes respons blir på det.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 IKKE VET hva hun vil, betyr nettopp det, er i samme dilemma selv, og du må si at hvis du ikke vet hva du vil, må du bli kjent med meg da, slik at vi får snakket sammen, er du interessert i det da?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 (endret) Har møtt ei dame 7-8 ganger de 2 siste mnd og vor vi ved et par annledinger har havnet i samme seg. Liker dama veldig godt, men er uskikker hva jeg skal gjøre da jeg får lite respons tilbake. Sender jeg komplement pr sms får jeg aldri noe komp tilbake uten takk. Hun prioriterer venner, trening og familie isteden for å møte meg. Har spurt henne hva hun tenker videre med det her og får da til svar at hun liker meg og at hun ikke vet hva hun vil. Hva bør jeg gjøre for eventuellt tenne hennes glød, trekke meg litt tilbake? Eller er jeg bare en hun bruker i påvente på noe bedre? Nei det kan jo hende at hun ikke vet hva hun vil nå..men kanskje etter at hun har blitt kjent med deg så vil hun noe mer..Enkelte damer må du virkelig vise at du vil ha og beile til en stund før det går..Jeg er iallefall slik, at menn må jobbe for å få meg..Så å trekke seg tilbake uten å ha sagt at du er interessert er ikke noe sjakktrekk hos meg iallefall!!Men alt med måte. Har du imidlertid gitt beskjed tydelig at du er interessert og hun ikke vet enda, kan det være lurt å trekke seg litt unna og se hennes reaksjon på det.. Endret 27. august 2007 av Mysticgirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå