Gå til innhold

Noen som har teksten til "Vi har ei tulle"?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan skrive ned hele teksten til denne sangen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er vitsen med å være så spydig? Typisk deg å slenge med leppa. Jeg søkte via nettet først, men fikk ikke opp hele teksten noe sted.

Takk.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hva er vitsen med å være så spydig? Typisk deg å slenge med leppa. Jeg søkte via nettet først, men fikk ikke opp hele teksten noe sted.

Takk.

Lær deg å bruke www.google.com - det er en av de beste søkermotorene på nett GJEST!

Milla

Gjest Change
Skrevet

En kjempe koselig sang, som jeg har sunget mye for min lille tulle!

I henhold Kopinor sine regler er det ikke tilltatt å legge ut tekster på Kvinneguiden (moderator)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hun har allerede fått hele teksten numb-nuts :o

Milla

Skrevet
Hun har allerede fått hele teksten numb-nuts :o

Milla

Hva er vitsen med å være så ekkel??

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har ikke du viktigere ting å bekymre deg over E!

Er ikke ekkel- men litt irritert over at folk må ha hjelp til slike enkle ting. Men nå har hun fått teksten og alt er vel.

Milla

Skrevet

Bekymrer meg ikke så mye, men synes det er dårlig gjort av deg å slenge med leppa på den måten......Og kanskje Change hadde lyst å skrive ned hele teksten? Slik at alle kan se den :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Bare å klikke på linken det...

da kan alle se teksten.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, er det lov å skrive inn hele teksten da?

Skrevet

Synes det var et koselig innlegg jeg av Change!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Vel' date=' er det lov å skrive inn hele teksten da?[/quote']

Nei, men å legge ut link er lov.

Milla

Skrevet
Har ikke du viktigere ting å bekymre deg over E!

Er ikke ekkel- men litt irritert over at folk må ha hjelp til slike enkle ting. Men nå har hun fått teksten og alt er vel.

Milla

Kanskje ikke alle er like belærte som deg ang data og internett da Milla. Bær litt over med folk! Kjenner flere jeg som ikke er helt med på hvordan søke på nettet.

Dessuten,- synes du disse henvendelsene er teite og dumme, så hvorfor i Hæljeroa svarer du da ? Ehm ?

Skrevet

Helt enig med Diva!!! Da kan du heller la være å svare Milla, istedet for å komme med spydigheter...

Skrevet

Her kan alle få spørre om det de vil, og jeg synes alle fortjener å bli tatt på alvor.

Gjest Change
Skrevet

Beklager! Visste ikke at det ikke var lov å skrive tekster og sånn her.

Jaja, det er i hvertfall en veldig koselig sang,og tulla mi tror at det er bare hennes sang...ble ganske forskrekket da jeg sang den til en jente vi passet :D

Skrevet
Beklager! Visste ikke at det ikke var lov å skrive tekster og sånn her.

Jaja, det er i hvertfall en veldig koselig sang,og tulla mi tror at det er bare hennes sang...ble ganske forskrekket da jeg sang den til en jente vi passet :D

Forskrekket ved å synge en sang til en jente som dere passet? Likte hun den ikke? :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Her kan alle få spørre om det de vil, og jeg synes alle fortjener å bli tatt på alvor.

Hun fikk linken fra meg, samt tips om en av verdens beste søkermotorer.

Synes jeg tok henne på alvor jeg.

Milla

Gjest bare en GJEST
Skrevet

Lær deg å søke på nettet så kan du lett finne slike småting selv.

Milla

GJEST

Kaller du dette å ta noen på alvor? Og kalle andre numb-nuts, hva det nå enn måtte bety..?

Jeg synes du tar svært få på alvor du Milla, respekter at andre ikke er like flinke som deg til å søke på nettet, og ikke kom med sånne nedlatende kommentarer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...