Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Vi har en titanstekepanne med teflonbelegg, er fornøyd med den, men har skjønt at man helst ikke skal bruke teflonpanner på sterk varme, så da trenger vi jo en panne til... Men så godt som ALLE fordømte stekepanner jeg finner er teflonbelagt - også mange såkalte grillpanner :gråte: Har funnet noen støpejernspanner, men endel er veldig dyre, og andre er teite i størrelsen. Og egentlig koker vel dette ned til at jeg rett og slett ikke har klart å bestemme meg for hva jeg bør kjøpe, og hvor mye penger jeg bør legge i dette. Er glad i å lage mat og vil gjerne ha brukelige redskaper, men er ikke sikker på om jeg vil betale 800-1000 for en stekepanne hvis jeg ikke må... Noen som har tips til panner, merker, alternativer osv? Hva slags stekepanner bruker dere?
onyx Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte faktisk en grillpanne i jern på ikea, husker ikke prisen men den var sikkert ikke dyr. Tenkte jeg skulle kjøpe en jerngryte også neste gang jeg er der.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Det høres jo bra ut om Ikea har, men jeg tror ikke vi fant noe der sist, for et halvt år siden Men da var kjøkkenavdelingen veldig rotete, så det kan hende ikke alle varene lå der de skulle. Vi får ta en tur til og sjekke Takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Kan legge til at jeg har sjekket Ikea sine sider, nå, og de har i hvert fall jerngryte (men det har vi fra før), grillstekepanne og stekepanne i støpejern - riktignok er begge stekepannene firkantete, men det spiller kanskje ingen rolle? Jernet fordeler vel også varmen bra, såvidt jeg skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå