Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Jeg og kjæresten min snakket om et par hvor typen hennes sa til typen min at hun ikke ville ha sex, og jeg sa at et forhold var mer enn sex, og at det var sikkert mange som hadde det bra sammen uten å ha sex. Han sa nei. Jeg spurte ham om han ikke ville vært sammen med meg om jeg ikke ville ha sex, og han sa nei. Jeg ble skikkelig skuffet av det svaret. Jeg mener ikke at jeg ikke vil ha sex, for det vil jeg, men er jeg ikke noe mer enn ei fitte..?! Men egentlig sier han imot seg selv, for han er perfekt. Han er romantisk, har respekt for meg og vi er nesten bare med hverandre, og vi gjør masse sammen som ikke inneholder sex, vi er bestevenner samtidig som vi elsker hverandre. Men det han sa hadde jeg ikke trodd han ville sagt. Selv om jeg vet han liker sex, men det gjør jo alle... Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex?
Gjest =tentacle= Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex? Ja, dvs svarer for ekser. Ingen av dem ville ha valgt et liv med meg om de ikke var ønsket seksuelt. Jeg tror kanskje ikke jeg selv hadde klart å leve godt og bevare følelsene i et forhold hvor jeg konstant og permanent var avvist som kvinne heller.
Gjest StockDama Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Et forhold uten sex er ikke mye til forhold...selvfølgelig er et forhold mer enn sex, men å kose seg sexuelt er mer eller mindre så nær man kommer hverandre...pluss det er digg =p Jeg tror kanskje ikke jeg selv hadde klart å leve godt og bevare følelsene i et forhold hvor jeg konstant og permanent var avvist som kvinne heller. Og sier meg enig i den. Trur neppe kjæresten ville satt pris på at jeg avviste han heller.
Gjest s0l Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Om hun aldri mer vil ha sex så forstår jeg jo problemstillingen, men tviler på at hun har sagt at hun aldri mer vil ha sex med kjæresten sin... Alle har vel perioder hvor sexlysten ikke er så altfor stor av ulike grunner..
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg kunne aldri tenkt meg å leve i et forhold uten sex fordi den ene parten bare bestemte seg for ikke å ha sex. Jeg er jente. Sex er det som skiller kjærester og venner.
FrizzleSizzle Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Hvorfor skal man stille slike hypotetiske spørsmål for å teste ut partneren i alt mulig...? Hvis du vil ha sex og han vil ha sex og dere ellers har det flott, hva er problemet?
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg kunne aldri ha vært i ett forhold, der jeg ikke var ønsket sexuelt!
Mann 42 Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Hvorfor skal man stille slike hypotetiske spørsmål for å teste ut partneren i alt mulig...? Hvis du vil ha sex og han vil ha sex og dere ellers har det flott, hva er problemet? Enkelte damer kan bare ikke stå mot fristelsen til å fornærme seg selv, later det til. "Er jeg bare en fitte for ham?" Herregud.
¤flicka¤ Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex? Ja, det ville han. Faktisk har han sagt det.
SunC@t Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg tror du innerst inne skjønte hva han mente med det han sa.
caso Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Jeg og kjæresten min snakket om et par hvor typen hennes sa til typen min at hun ikke ville ha sex, og jeg sa at et forhold var mer enn sex, og at det var sikkert mange som hadde det bra sammen uten å ha sex. Han sa nei. Jeg spurte ham om han ikke ville vært sammen med meg om jeg ikke ville ha sex, og han sa nei. Jeg ble skikkelig skuffet av det svaret. Jeg mener ikke at jeg ikke vil ha sex, for det vil jeg, men er jeg ikke noe mer enn ei fitte..?! Men egentlig sier han imot seg selv, for han er perfekt. Han er romantisk, har respekt for meg og vi er nesten bare med hverandre, og vi gjør masse sammen som ikke inneholder sex, vi er bestevenner samtidig som vi elsker hverandre. Men det han sa hadde jeg ikke trodd han ville sagt. Selv om jeg vet han liker sex, men det gjør jo alle... Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex? Er det rart at det er noen forhold som har problemer...... Kjæresten din svarer ærlig, du blir skuffa?? Skjerpings. Det er respektløst gjort. Ser ut som du er mer skuffet fordi han ikke mener det samme som du syns han skal mene, enn selve spørsmålet. Hva du forventer? Du får spørre deg selv, hadde du holdt ut lenge i et sexløst forhold? Du vil selvsagt si "ja" nå som forsvar, men tenk en gang til, uten å måtte svare her. Sex er som penger, man må ha litt, - helst mye, selv om det ikke er viktigst i livet.
Varsia Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex? Ja, absolutt. Jeg ville også sagt det samme. Tror du må forstå at du faktisk snakker om å ikke ha sex. Det er ikke snakk om en tørkeperiode, eller å vente med sex til man er gift, men rett og slett om å ikke ha sex! Aldri om jeg hadde holdt ut det (vel, kanskje det finnes unntak). Jeg forstår jo at du blir litt skuffa, men det er kanskje fordi du ikke helt har innsett hva du spurte om. Spurte selv typen min en gang om han hadde giddet å date meg flere titalls-ganger før vi hadde sex (vi hadde det nemlig første kvelden vi...),og da svarte han heldigvis ja...=P Det er den viktige forskjellen for meg, han må være villig til å vente, men å være villig til å leve uten sex, blir for drøyt.
Gjest glamourgirl Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Du må ikke spørre kjæresten din om sånt, det er jo å be om problemer! For meg er sex uhyre viktig. Jeg har brutt ut av forhold pga at sexen ikke stemte. Det betyr ikke at han bare var en pikk for meg, men at sexlivet er et barometer på hvordan resten av forholdet er.
FrizzleSizzle Skrevet 28. august 2007 #14 Skrevet 28. august 2007 sexlivet er et barometer på hvordan resten av forholdet er. Det kan nok stemme bra. Med exen min var forholdet dårlig og sexen dårlig. Motsatt nå. Men om min kjære plutselig skulle bli impotent, hadde jeg ikke gått fra ham, altså. Er for glad i ham for det, og det finnes jo andre måter å bli tilfredsstilt på. Men nå er han ikke impotent, da, det skal være visst. Så igjen: hva er vitsen med å konstruere problemer?
Gjest glamourgirl Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 Tror spørsmålet var ikke sex i det hele tatt, og det kan man vel ha på tross av impotens....
Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 om mannen bare hadde bestemt seg for at vi ikke skulle ha sex, hadde jeg sett på det som et stort problem. om det bare er for en periode kan det nok gå greit. om han blir impotent finnes det alternativer, og hjelp mot ereksjonsproblemene.
Gjest =tentacle= Skrevet 28. august 2007 #17 Skrevet 28. august 2007 Men nå er han ikke impotent, da, det skal være visst. Så igjen: hva er vitsen med å konstruere problemer? Hun: Ville du elske meg om jeg fikk kreft og mistet en pupp? Han: Nei. Du: Hva er problemet, hun har jo ikke brystkreft?
Lizzee Skrevet 28. august 2007 #18 Skrevet 28. august 2007 .... Jeg spurte ham om han ikke ville vært sammen med meg om jeg ikke ville ha sex, og han sa nei. Jeg ble skikkelig skuffet av det svaret. Jeg mener ikke at jeg ikke vil ha sex, for det vil jeg, men er jeg ikke noe mer enn ei fitte..?! Men egentlig sier han imot seg selv, for han er perfekt. Han er romantisk, har respekt for meg og vi er nesten bare med hverandre, og vi gjør masse sammen som ikke inneholder sex, vi er bestevenner samtidig som vi elsker hverandre. Men det han sa hadde jeg ikke trodd han ville sagt. Selv om jeg vet han liker sex, men det gjør jo alle... Tror du typen din ville sagt det samme om du ikke ville ha sex? Det jeg har uthevet over er vel en noe umoden uttalelse. Sex er viktig i et forhold. Og sex med noen du er glad i, elsker, respekter osv., det setter du sikkert pris på selv. Og om du tenker deg om vil du kanskje ikke leve uten dette du heller. Du kan ikke degradere det til at han kun ser på deg som et kjønnsobjekt bare fordi han sier at han ikke ville vært sammen med deg om du ikke ville ha sex. Det virker som om du setter sex i en helt egen bås, som ikke har noe med resten av parforholdet å gjøre. Sex er en viktig del av et sunt ot godt forhold - ikke noe man har i tillegg. Noe ganske annet ville det ha vært om han bare ville ha vært sammen med deg pga sexen. Men det var ikke det du spurte om! Men du reagerer jo som om du tror at han kun tar deg for det seksuelle. Samtidig sier du at det ikke er tilfelle. Vær glad du har en kjærste som er romantisk, respekterer deg og som du gjør masse med både i og utenfor senga. Og at han vil ha sex med deg - det skal du bare være glad for og verdsette!
Lizzee Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 Hun: Ville du elske meg om jeg fikk kreft og mistet en pupp? Han: Nei. Du: Hva er problemet, hun har jo ikke brystkreft? Nemlig!!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. august 2007 #20 Skrevet 28. august 2007 Min ville blitt :love: Han ville ikke blitt glad over en sånn beskjed, men Han ville blitt, og jeg ville blitt, men vi teller kanskje ikke fordi vi er gift? (Siden du spør om "typen" ville gjort det samme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå