Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Uff, hadde den verste sexen i helgen. Jeg fikk soppinfeksjon, smurte på og det forsvant etter 2 dagers bruk. Men etterpå ble jeg så tørr og sår. typen min og jeg hadde vært borte fra hverandre en uke og jeg besøkte ham i helgen der han var. Og han ville jo ha sex, mye, og jeg vil ikke fortelle ham at jeg hadde hatt soppinfeksjon, for det er flaut. Og aii det gjorde vondt, men jeg kunne jo ikke si det for da ville han spørre hvorfor. Og når han kom i meg, shit, sæden var som syre, det gjorde så sinnskt vondt. Og han ville at jeg skulle sitte oppå en gang, jeg klarte ikke å sette meg for det gjorde så vondt. Nå har jeg ihvertfall noen dagers pause til å bli frisk der nede igjen.
Jerle Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Ja, men herlighet. En soppinfeksjon er jo ikke farlig å fortelle om?? I alle fall ikke om du er over 14. Voks opp og fortell sannheten ved en annen anledning, det er jo ikke kult for han å ha sex med ei som bare får vondt!
muesli Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ja, men herlighet. En soppinfeksjon er jo ikke farlig å fortelle om?? I alle fall ikke om du er over 14. Voks opp og fortell sannheten ved en annen anledning, det er jo ikke kult for han å ha sex med ei som bare får vondt! pluss at han kan jo få det han og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå