Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Er det noen av dere som har erfaringer med trimbeltene og -buksa fra TV-shop? De sender elektriske impulser som stimulerer musklene til å trekke seg sammen og bygge seg opp. Er dette helsefremmende eller skadelig? NB: Jeg trener jevnlig og spiser sunt, og vurderer kun å bruke produktene som et supplement!
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #2 Skrevet 25. mars 2003 Hadde jeg vært der hadde jeg holdt meg langt unna... det er bare humbug hele greia... sorry
tuji Skrevet 25. mars 2003 #3 Skrevet 25. mars 2003 Mener du sånne belter som skal stimulere musklene? Har snakket med lærere på medisinstudiet om dette, og det virker, men bare overfladisk. Det er altså ikke noe for de som er overvektige, man blir ikke slank av det. De jeg spurte, uttalte seg om salong-versjonen, men jeg regner med at det er omtrent det samme.
jordbær Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Har ett litt kraftigere duppedings hjemme... Det er sånne padder som du setter på musklene og reimer dem fast.. (tror det kostet nesten 10k når sambo kjøpte for mange år siden) Dette er kraftige saker altså! Det funker, ja!(Man blir sliten og blir støl dagen etter som vanlig trening) Men ikke glem at man bare trener muskler.. man forbrenner ikke fett..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå