Mediocre Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Noen som har gode forslag til en god paste for håret? Har define sin, men er på jakt etter noe som har litt høyere kvalitet. Har langt hår, og bruker paste til å klemme opp håret og definere. Takk for hjelp!
Cachica Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Noen som har gode forslag til en god paste for håret? Har define sin, men er på jakt etter noe som har litt høyere kvalitet. Har langt hår, og bruker paste til å klemme opp håret og definere. Takk for hjelp! KMS sin Paste Up Spray er super duper! Jeg har fall i håret, og har bestandig brukt skum. Men så prøvde jeg denne sprayen og er forrelsket! :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Enig med Cachica. KMS sin paste er den beste. Jeg har prøvd flere, både billige og dyre, men kommer alltid tilbake til KMS sin.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Leste litt feil. Cachica anbefalte sprayen. Jeg bruker den vanlige pasten. Tror nok hennes valg er bedre siden du har lengre hår enn meg.
mee mee Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 KMS sin Paste Up Spray er super duper! Jeg har fall i håret, og har bestandig brukt skum. Men så prøvde jeg denne sprayen og er forrelsket! :rødme: helt enig! denne har vær min daglige elsker i 4 år nå!
Gjest Deception Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg bruker Kevin Murphy Sticky Business, som du får på LF. Faktisk er navnet temmelig misvisende, for det er den minst klissete pasten jeg har vært borti. Den definerer fint uten å være fet, og lukter diskret grapefrukt.
Lola83 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg digger Tigi Bed Head Hook-Up Mousse Wax Helt utrolig drøy og lukter friskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå