Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi en pakke til ei venninne og lurer på å kjøpe en kurv og putte forskjellige velvære produkter oppi. Hun er 31 år.

Jeg lurer på å kjøpe Biotherm sin bodylotion, Elizabeth Arden sin håndkrem.

Har du noen tips til andre prdukter? Eller gjerne andre ting jeg kan legge oppi og.

Hva syns du om ideen? Er det noe du hadde blitt glad for?

Videoannonse
Annonse
Gjest hufse-tufsa
Skrevet

kjempeidë! jeg gjorde noe lignende en gang, og mottageren ble glad for "pakken". kjøpte en liten, flettet kurv og pyntet den med sløyfebånd. som deg kjøpte jeg kroppsprodukter, det er lettere å gi bort enn ansiktskremer etc (om du da ikke vet nøyaktig hva hun liker). i tillegg til det du har kjøpt er bodyskrubb, produkter til bena (som fotfil, skrubb, krem etc) fint å gi bort. jeg kjøpte produkter på bodyshop, og synes jeg fikk mye for pengene. lykke til!

Skrevet
:jepp: Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave! Enig med hufse-tufsa som tipser om fotkremer,filer osv. Body Shop har mye forskjellig, jeg ville sett litt der. Vet ikke hvor mye penger du tenkte å bruke, men Elizabeth Arden sin eight hour cream er kjempegod (bruker den mest på leppene).
Gjest Cathena
Skrevet
:) Jeg hadde blitt kjempe glad! Gjett om! For meg er det noe av den fineste gaven jeg kan få av en venninne, spennende og en får jo bruk for det uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...