Gå til innhold

Tips til slanking?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_malene_*
Skrevet

Hei hei. :)

Jeg prøver meg nå på denne såkalte "greapfrukt" dietten,men funker den virkelig?? Jeg vil så gjerne få vekk noen kilo, så hjelp meg! Er det noen som har tips til å gå ned i vekt, og som definitiv vet at det funker?

Videoannonse
Annonse
Gjest StineSola
Skrevet

Ja det har jeg faktisk!

Blås i diett. Gjør livet ditt gladere isteden. Bli med i en volleballgruppe, begynn å dans, gå sånne gåfort turer med en venninne, ta med familien på små fjellturer, sykkelturer skiturer. Norges turistforening arrangerer fjellturer hele året, tren deg opp til de, gå de, det er gøy selv om du ikke tror du liker det på forhånd. Lover deg at du vinner energi i form av bedre kropp og sinn!

Og så kutter du bare alt sukkeri i uka og putter inn en ny grønnsak hver dag eller hver uke.

Stå på, gjør kroppen din en tjeneste, ikke pin den med grapefruktdiett. Grapefrukt er godt altså, velbevares, men huttetu for en påkjenning for kroppen med flere en en til to i uka!

Lykke til!

Gjest Gjest_malene_*
Skrevet

Stå på, gjør kroppen din en tjeneste, ikke pin den med grapefruktdiett. Grapefrukt er godt altså, velbevares, men huttetu for en påkjenning for kroppen med flere en en til to i uka!

Lykke til!

[/quoit

Anngående det siste. Er greapefruit farlig for kroppen da?

Skrevet

Det er iallefall stor fare for at man får syreskader på tennene av fler enn 2 grapefrukt i uken, da det har svært lav ph :)

Skrevet
Anngående det siste. Er greapefruit farlig for kroppen da?

kroppen har uansett ikke godt av bare grapefrukt i en lengere periode. eller noe annet lignende tull. men spis gjerne grapefrukt for d er jo både sunt og godt :)

alle dietter ser jeg på som bare tull. sikkert en kjempefin måte å gå rask ned i vekt på, men du går nok like fort opp i vekt igjen. prøv å endre kosthold i stedet og ingen har hatt vondt av litt mosjon. enten kan du begynne å trene på senter eller du kan finne andre fysiske aktiviteter du liker.

og for all del, ikke spis for lite! med en gang du begynner å trene trenger faktisk kroppen din mer kalorier enn du kanskje hadde i deg fra før av. bare pass på så dette er av de riktige kaloriene! sats på frukt og grønt og sunt fett som fra fisk, kylling og magert svinekjøtt. pass på å gi kroppen næring hver 3. time og heller hold måltidene små.

du kan jo eventuelt se innom grete roede. noe jeg ikke har prøvd personlig, men kjenner flere som har gått mye ned i vekt på den måten. om jeg ikke tar helt feil fokuseres d mye på bra kosthold der.

og ikke mist motet! stå på!! lykke til :)

Skrevet

hei hei!

Ville berre fortelle litt om min kur. kjøpte coffee slender på helsekosten. (ganske dyr, over400kr, men er MANGE kopper!) Drikk som det står på pakken. Eg drakk ein kopp etter store måltider som middag og kanskje en kopp til kvelds. For mange kopper reagerer magen min på, so eg held meg til to koppar dagen. I tillegg byrja eg å gå turar. Vil faktisk sei at kaffien har minska godteri-inntaket mitt også. :kaffe: Veit ikkje om alle har samme effekt, men på meg har den, i tillegg til mosjon, gjort at eg har gått ned 6 kg. har alldeles ikkje trua på slike veldig lette kurar som f.eks kun grapefrukt. En må berre ha eit fornuftig forhold til kva ein puttar i kroppen.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...