Gjest Brud2008 Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Er så lei av både moren min og svigermor. Begge blander seg borti planleggingen av bryllupet vårt, særlig når det gjelder gjestelisten Det er noen folk moren min IKKE vil at vi skal invitere, og det er andre folk svigermoren min VIL at vi skal invitere. Vi har sagt ifra at det vi som bestemmer og skal invitere de vi føler for, men de gir seg ikke I det siste har jeg bare hatt lyst til å "rømme" og gifte oss for å slippe all maset, men så har jeg også lyst på et kirkebryllupet men føler ikke at det er verdt det hvis de (mødrene altså) ødelegger for oss
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Er så lei av både moren min og svigermor. Begge blander seg borti planleggingen av bryllupet vårt, særlig når det gjelder gjestelisten Det er noen folk moren min IKKE vil at vi skal invitere, og det er andre folk svigermoren min VIL at vi skal invitere. Vi har sagt ifra at det vi som bestemmer og skal invitere de vi føler for, men de gir seg ikke I det siste har jeg bare hatt lyst til å "rømme" og gifte oss for å slippe all maset, men så har jeg også lyst på et kirkebryllupet men føler ikke at det er verdt det hvis de (mødrene altså) ødelegger for oss He he våre gjorde vel litt av dette de også, dere må gjøre det sånn eller det synes jeg virkelig ikke dere kan gjøre, jeg ble også en smule gal av det men endte opp med følgende ting: hver gang en av de kom med et "forslag" sa jeg ganske enkelt takk for ideen, det skal jeg tenke på ... he he selvsagt gjorde vi akkurat det vi følte for uansett, når invitasjonene er sendt ut er det allikevel for sent. blir de sure da får du heller si at dere tenkte på det og kom frem til at dette var det beste.... mine glemte rett og slett at de hadde kommet med ideer.. de var strålende fornøyde med dagen slik den ble....
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg har hatt litt av det samme problemet med min mamma, men da jeg satte meg ned med henne og forklarte akkurat hvorfor jeg ikke ville gjøre det på den måten endte hun opp med å være enig. Måtte faktisk behandle henne som en liten unge på det området. Det er tross alt din dag, og da skal du slippe å være omgitt av folk du ikke vil ha der, spise mat du ikke vil ha eller ha bryllupsfeiringer et sted du helst vil slippe ;-) Her er det bare å stå på ditt. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hørte faktisk en skrekkhistorie om dette, svigermoren hadde avbestilt alt bruden hadde bestilt og isteden bestilt det hun selv syntes passet... Bruden avlyste hele greia rett før bryllupet he he. tenk å avbestille det brudeparet har bestilt, noe så frekt....... hvordan skal man ha et normalt forhold til sin svigermor etter det da.....
Pastor Knut Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 hørte faktisk en skrekkhistorie om dette, svigermoren hadde avbestilt alt bruden hadde bestilt og isteden bestilt det hun selv syntes passet... Bruden avlyste hele greia rett før bryllupet he he. tenk å avbestille det brudeparet har bestilt, noe så frekt....... hvordan skal man ha et normalt forhold til sin svigermor etter det da..... Trodde ikke det var mulig å avbestille andres bestillinger sånn uten videre ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå