Gå til innhold

Hva ELSKER du å kjøpe?

Livets datter

Hva elsker du å handle?  

1. 1. Hva elsker du å handle?

• Sko
      21
    • Undertøy
      8
    • Bukser
      5
    • Overdeler (topper, gensere, bluser o.l)
      11
    • Hatter/hodeplagg
      0
    • Skjørt/kjoler
      2

Anbefalte innlegg

De fleste jenter har et eller annet plagg de elsker å kjøpe, som Carrie som har skodilla i "Sex og singelliv". Jeg for min del har bukse-dilla. Det blir ofte til at når jeg går ut for å kjøpe meg en overdel eller noe annet, så ender det med at jeg nok en gang kjøper en bukse!

Har du et "favoritt-plagg" du helst handler fremfor andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke noe favorittplagg jeg liker spesielt godt å kjøpe...

men jeg ELSKER å handle BØKER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt å handle alt mulig "stæsj", dvs uekte smykker, hatter, vesker, sjal, skjerf etc. Synes ikke at jeg har alt alt for mye av det heller, selv om min kjære sikkert vil si noe annet. :ler: Ellers så har jeg en eller annen tendens til å komme hjem med et stilig skjørt uansett hva slags klær jeg egentlig var ute etter. Så utvalget mitt på skjørt, det er bra. :blunke: Forøvrig er det ikke å forakte og være på IKEA og lignende steder heller, men jeg skal være i shoppe-humør, ellers blir jeg bare sur...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg elsker å handle bukser...når jeg skal ha topper...

Og jeg elsker å handle topper...når jeg skal ha bukser...

Det er nesten håpløst å skulle shoppe noe spesielt for min del, jeg finner alltid noe jeg vil ha, men aldri det jeg er ute etter.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal kjøpe klær, har jeg desverre ofte et litt for klart bilde oppe i hodet om hvordan plagget skal se ut. Ikke alltid like lett å finne noe som matcher det bildet, også blir alt annet feil...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg elsker å kjøpe klær, sko, sminke, smykker og alt mulig rart. noen favoritting å kjøpe tror jeg ikke at jeg har men jeg kikker alltid etter stilige topper og kjoler. men hvis jeg drar til butikken fordi jeg MÅ ha en ny kjole til den festen da finner jeg absolutt ingenting og da er det ikke gøy å være i butikkene mer. men finner jeg litt sminke eller en fin topp som var på tilbud (koster f.eks en topp mer enn 200 kr får jeg dårlig samvittighet når jeg er kommet hjem fordi jeg er superfattig), flyr jeg hele veien hjem og gleder meg over de fine tingene jeg fant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kjøpe sko og sminke!

Lørdag kjøpte jeg noen utrolig stilige høyhælte beige sko. Har ønsket meg sånne lenge - i morgen skal jeg ut å kjøpe en beige genser eller bukse til. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på overdeler jeg...Vet ike akkurat om jeg elsker å kjøpe det, men det er alltid det jeg går å ser på når jeg går i klesbutikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Elsker å shoppe det meste.... :wink: Men får vel mest kick av å kjøpe sko... og sminke.... og vesker.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKO !!!!!

Å jeg elsker å shoppe klær og sko til barna...

Gjett om de har mange sko da ??

JA :oops: .... hehe...

(de er like sko-gale som meg...)

Å det er så MYE fine barne sko / støvletter ...

Å vesker ja

Elsker å shoppe vesker også... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko, sokker, truser og topper... I den rekkefølgen.

Hater bukser, for de er som regel alt for lange i beina og fører til "masse" arbeid når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg skal kjøpe klær, har jeg desverre ofte et litt for klart bilde oppe i hodet om hvordan plagget skal se ut. Ikke alltid like lett å finne noe som matcher det bildet, også blir alt annet feil...

Jennifer

:o Trodde at det bare var jeg som hadde det sånn jeg...

Jeg hater egentlig å handle klær, men plutselig får jeg det for meg at jeg skal ha noe som ser sånn og sånn ut. Har det helt klart for meg. Så begynner jeg på ET kjøpesenter og så et annet og så et tredje.. tar ofte en hel dag før jeg gir opp.

Som sagt hater jeg å kjøpe klær.. istedet kjøper jeg ting til huset. Lysestaker, bilder, tepper, glass og alt mulig annet stæsj! Elsker butikker som Pytt & Panne, Kremmerhuset, IKEA, Jernia, Big, Glassmagasinet osv. Når jeg skal ut for å finne en bukse, så kommer jeg helst hjem med masse utstyr og pynteting i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner et svaralternativ og det er vesker. Elsker å handle vesker, får aldri nok av dem. Og praktisk at jeg kan gi de jeg er lei av til mamma! Hihi! Men stemte sko, for det er en god nr to.

Men egentlig er det sminke og hudpleieprodukt som er hovedprioritet når jeg er på shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stor vanskelighet med å velge mellom sko og det mamma kaller treningsjakker... Men falt tilslutt på sko, siden mine favoritter er og sikkert kommer til å være lenge ADIDAS! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...