Gå til innhold

Glemte bompenger


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Uff, jeg kom plutselig på i dag at jeg glemte av å betale bompenger da jeg var ute å kjørte på fredg. Kjørte gjennom to bommer uten å betale. Årsaken er at jeg kjørte en annen bil enn det jeg vanligvis gjør. Har brikke i min, og kjører gjennom bomstasjonene på autopass uten å tenke meg om. Vet at det ikke er noen unnskyldning, men er det noen jeg kan kontakte anngående dette og evt. etterbetale de kronene. Eller må jeg bare ta imot bota...bøtene? :gråte:

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det der et par ganger - og da har jeg ringt bompengeselskapet med det samme og fått en giro i posten. Det har vært dyrere enn å betale, men billigere enn en eventuell bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bommer var det? I Oslo kan man sende en sms med bilnummeret sitt til Fjellinjeg også trekker de bomprisen fra telefonregninga. Enkelt og greit. Se Fjellinjens nettisider.

Ellers er det smart å gjøre som Brunehilde sier. Ta kontakt med bomselskapet så får du en angregiro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thelma :-)
Tror du kan kjøre innom en essostasjon og si fra også.

Det er sant som du sier. Kjør innom nærmeste Esso-stasjon og betal der .. det er det absolutt billigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjappe svar alle sammen :)

Høres jo ut som om jeg kan slippe bot da! Nå ble jeg glad :) Det var forresten på Nord- Jæren. Men kan prøve å stikke innom esso for å høre om det kan ordnes. Hvis ikke får jeg ta kontakt med bomselskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...