Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Om noen uker skal jeg være gudmor til verdens nydeligste jente. i forbindelse med det har jeg har jeg et stort problem. hva skal jeg ha på meg? jeg har ingen bunad, og skjønner at jeg må gå litt anstendig kledd. Noen forslag? Gjerne linker. På forhånd takk.
Saeria Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 I de dåpene jeg har vært i har det holdt med pent antrekk. En kjole, skjørt og overdel, buksedress. Har du noe pentøy hengende i skapet, så skulle det holde i mine øyne i hvertfall.
Antoinette Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Siden dette er i september/oktober så kan du ikke bruke sommerkjole. Et pent skjørt og topp med evt. støvletter til er kjempefint. Ikke fort kort skjørt/dyp utringning og unngå knallfarger. Diskre sminke og evt. smykker og du er klar for dåp.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Henger meg på her. Er så usikker på hva som er fint nok eller for fint. Skulle så gjerne hatt bunad akkurat nå..... Har en helt enkel sandfarget kjole som jeg kan stasje opp med liv-belte i gull og gullsmykker med litt tyngde i. Og sorte pumps. Hva tror dere? Den er litt utringet, men jeg kan ta en sort singlet under for å ta igjen skoene og den sorte konvoluttveska mi.....
Antoinette Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Henger meg på her. Er så usikker på hva som er fint nok eller for fint. Skulle så gjerne hatt bunad akkurat nå..... Har en helt enkel sandfarget kjole som jeg kan stasje opp med liv-belte i gull og gullsmykker med litt tyngde i. Og sorte pumps. Hva tror dere? Den er litt utringet, men jeg kan ta en sort singlet under for å ta igjen skoene og den sorte konvoluttveska mi..... Jeg ville ikke brukt klær/sko i gull når det er dåp, det blir litt for julebord-aktig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå