Myran Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 KJøpte de på Oasen hageland i våres, og de står nå og blomstrer fint i store potter ute i hagen. Men saken er den at jeg ikke husker om de er ettårig eller flerårig. Trenger egentlig de pottene de er plantet i til noen små barlind, men vi nødig kaste Begoniaene, hvis det viser seg at de kan komme opp igjen neste år. Noen som vet noe om dette? Hvis de kommer til neste år, hvordan skal man evt. oppbevare dem over vinteren?
Kayli Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Jeg har knollbegoniaer i hagen. Om høsten klipper jeg de ned, graver opp knollene og legger dem i kjelleren. I mars legger jeg dem lyst så de begynner å få grønne spirer før jeg planter dem ut i mai/juni.
Myran Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Takk for svar! Vet jammen ikke hva slags Begoniar det er. Som du sikkert skjønner har jeg ikke spesiellt grønne fingre Har du en link til et bilde av knoll Belagonia evt. noen andre, slik at jeg vet hva jeg har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå