Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Dere som bruker å legge en brun øyenskygge i globelinjen, hvilken øyenskygge bruker dere før det?

Jeg er på leting etter øyenskygge i en slags beige eller lys skygge som passer til, tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier bruke en offwhite/lysbrun øyenskygge over hele øyelokket, før jeg legger brunt i globallinjen.

Synes det blir fint :)

Skrevet (endret)

Estee Lauder har en helt nydelig beige skygge med bare en anelse skimmer i. Anbefaler den virkelig, øyenskyggene fra Estee Lauder er veldig gode, de har mye fargepigment og sitter godt.

Endret av Quirky
Skrevet (endret)

Jeg :hjerte: min øyeskygge-duo fra IsaDora . Jeg tror jeg har nr. 24 - golden bronze. Den har en fin beige farge som passer til en basisfarge på hele lokket eller som highlighter, og en brun farge som kan bygges opp til en mørk brun hvis man ønsker mer sotet look. Begge skyggene har bittelitt shimmer, men det blir ikke for mye, selv i daglys. Prisen er heller ikke gal. Den sitter på hele dagen. :)

Endret av Alou
Skrevet
Estee Lauder har en helt nydelig beige skygge med bare en anelse skimmer i. Anbefaler den virkelig, øyenskyggene fra Estee Lauder er veldig gode, de har mye fargepigment og sitter godt.

Hva heter den, da?

Skrevet

Jeg bruker denne og Jagger fra samme merke når jeg vil ha en litt mattere look.

Skrevet
Hva heter den, da?

*Sjekke på badet*

Tea bisquit, nr. 60.

Skrevet

Jeg er en svoren fan av Isadora-produkter og da spesielt øyenskyggene. Masse vakre farger å velge mellom og god kvalitet, enten det er to, tre eller fire forskjellige farger i pakken. Brunfargene til ID er utrolig flotte og blant mine absolutte favoritter, kan anbefale dem på det varmeste :jepp:

Skrevet
Jeg bruker "Shroom" fra Mac:)

Samma her, den er utrolig fin!

Skrevet

Jeg bruker øyenskyggen Vanilla fra Make up store. Den er fin, har til og med brukt den som pudder i øyepartiet, liker at det er lysere der enn i resten av ansiktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...