Gå til innhold

Kan det være alderen?

Anbefalte innlegg

Gjest Camelia
Skrevet

Hm...jeg synes skriften er blitt så liten på skjermen min. Jeg må myse. Ikke bra. Noen som med teskje kan forklare meg hvordan jeg kan forstørre teksten bittelitt (Explorer)? Ikke mye, altså, ikke sånn gammel-dame-stort, men en anelse større hadde gjort seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trykk på Vis (den finner du ved menyen der Fil er) - tekststørrelse - velg størrelse.

Gjest Camelia
Skrevet
Trykk på Vis (den finner du ved menyen der Fil er) - tekststørrelse - velg størrelse.

Har ikke noe Fil når jeg har et vindu i Explorer oppe, vel? I såfall trenger jeg mindre skje.

Jeg har nyeste Office, Vista, om det er av betydning.

Skrevet

Jeg anbefaler å laste ned Opera. Der kan du enkelt trykke på + og - for å justere størrelsen opp og ned etter behov.

Skrevet

Hvis du ser en knapp som henter Verktøy til høyre i Explorervinduet, kan du trykke på den og så på menylinje. Da får du opp Fil og de andre knappene og kan følge det jeg skrev lenger opp.

Eller:

Hvis du har rulletast/knapp på musen du bruker, kan du holde nede Ctrl-tasten og rulle henholdsvis opp eller ned for å få større/mindre skrift.

Gjest Thelma :-)
Skrevet (endret)
Hvis du har rulletast/knapp på musen du bruker, kan du holde nede Ctrl-tasten og rulle henholdsvis opp eller ned for å få større/mindre skrift.

Så enkelt og så glimrende :)

takk for tipset - alt jeg ikke vet :fnise:

Endret av Thelma :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...