Gjest Corto Maltese Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 hvor mange centimeter er 7.5 feet
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Google er din venn. Bare å skrive 7,5 feet in cm i søkefeltet så kommer det opp.
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 google er ikke min venn. Vi hadde en krangel og er nå uvenner
Gjest Litt irriterende Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Prøver du å bli mester i spam-lignende tråder uten ordentlige overskrifter eller?
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 hva er galt med den overskriften ?
Gjest Litt irriterende Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Samme som er galt med 90% av resten av "diskusjonene" du er ansvarlig for å ha startet nå de siste dagene: Istedet for å stille hele spørsmålet i overskriften, så stiller du kun halve; noe som bare minner om et desperat forsøk på å trekke flere folk (som egentlig bare lurer på hva f du spør om) til trådene dine. Bedre overskrift på denne tråden ville f.eks vært "hvor mange centimeter er 7.5 feet", så visste folk hva du faktisk lurte på før de måtte trykke seg inn.
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Samme som er galt med 90% av resten av "diskusjonene" du er ansvarlig for å ha startet nå de siste dagene: Istedet for å stille hele spørsmålet i overskriften, så stiller du kun halve; noe som bare minner om et desperat forsøk på å trekke flere folk (som egentlig bare lurer på hva f du spør om) til trådene dine. Bedre overskrift på denne tråden ville f.eks vært "hvor mange centimeter er 7.5 feet", så visste folk hva du faktisk lurte på før de måtte trykke seg inn. tror du at jeg bryr meg om din mening ?
Gjest Litt irriterende Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Haha, det er egentlig samme for meg hvorvidt du bryr deg om hva jeg synes eller ikke, men det passiv-aggressive svaret der får meg vel mest til å tro at jeg traff spikeren på hodet. Hvis du ikke klarer å se selv at et forum hvor trådene som lages faktisk har deskriptive titler, slik at folk vet sånn nogenlunde hva det er de handler om før de går inn, er bedre enn et forum hvor alle trådene skulle vært som denne (eller den du kalte 'Hvorfor er det slik', for å ta et vilkårlig eksempel), så får det bare være ditt problem. For meg er det ganske innlysende at det første alternativet er å foretrekke.
Mann 42 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Det virker litt tafatt å starte en tråd om noe sånt. Det tar bare sekunder å finne fatkainfo enten på google eller wikipedia, eller lignende. Jeg trodde dette skulle være et forum for debatt? Spør meg heller hvorfor man i det hele tatt klenger seg til det idiotiske imperiale systemet. Det lager bare krøll, og burde vært avviklet for mange år siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå