Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Her er min liste over høstens favoritter fra Net-a-porter.

Jeg starter med en søt kjole fra Marc by Marc Jacobs. Enda en klassiker fra wrapdress-spesialisten Diane von Furstenberg.

Hvis jeg virkelig skal pynte meg, står nok denne litt tekkelige kjolen fra Moschino høyt oppe på ønskelisten. Den røde sålen på disse fantastiske slingbacksene fra Christian Louboutin er legendariske. Denne clutchen fra Bottega Veneta passer fint til. Da er jeg klar for middag.

Mye sort til nå, prøver meg derfor på litt farger. En søt, hvit bluse fra See by Chloe. Enda en fin bluse i grått fra Marc by Marc Jacobs. Her er en litt morsom strikkegenser i grått. Vel, det var kanskje ikke så fargerikt dette heller.

Denne strikkejakken fra See falt jeg også for. Perfekt for mørke og kalde høstkvelder.

Når det gjelder støvletter, er og blir disse fantastiske. Og hør, jenter, de er til og med på salg!

Disse fra Stella McCartney er også verdt å titte på.

Hverdagsvesken min blir denne fra Mulberry, og denne til litt mer fint.

Til slutt kommer et par kule jeans fra Citizens of Humanity. Jeg sverger til bootcut.

Ja, man kan trygt si at jeg har god tid på morgenkvisten. Og jeg synes nett-vindus-shopping er en undervurdert fritidssyssel.

PS: jeg ser at linkene ikke viser det eksakte bildet av klærne som jeg ønsket. Trykk derfor på "view more images", hvis dere vil se tingen fra andre vinkler o.l.

Endret av Elastica
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooh, mye lekkert! *lusker inn på Net-a-porter for å drømme seg bort*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...