bubbel Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Leier for tiden et hus som vi kunne tenke oss å kjøpe, hvordan bør man gå fram overfor huseier da ? noen her som har gjort det ??
bubbel Skrevet 26. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2007 Det er jo det som er greia her..at vi ikke vet om de vil selge. Men vi vil gjerne ymte frampå vår interesse .
Gjest L@dy i.i Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Det er jo det som er greia her..at vi ikke vet om de vil selge. Men vi vil gjerne ymte frampå vår interesse . Det eneste er vel å ta en telefon til de å spørre, og si at om de vurdere å selge så er dere intressert.
Gjest Gjest_chili_* Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Jeg kjøpte leiligheten jeg bodde i/bor i. Hadde et veldig bra forhold til husvert, så vi avtalte en pris vi begge var fornøyde med. Utrolig trygt å kjøpe en leilighet jeg viste "alt" om! Først må dere høre med husvert om han/hun vil selge. Så må dere få takst på huset, og derfra er det pruting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå