Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 Hvis trådstarter har like langt hår som mitt, eller lenger, er det eneste som trengs en dusj med god styrke på vannet. Å helle vann i håret fra en bøtte gjør håret mitt flatt, shampooen blir vanskelig å få ut av håret og det ser fettete ut. Men å få det vasket hos frisør kan være en løsning, men frisører er ofte veldig opptatt, så det bør avtales på forhånd. Ellers var det første som slo meg, lån av dusj hjemme hos brudeparet, evt foreldrene deres hvis de bor i nærheten, og dere kjenner dem. De kan legge ut nøkkel og du kan dusje veldig tidlig på morgenen, så du ikke forstyrrer dem eller gjør at de blir mer stressa enn de allerede er...? Da søsteren min gifta seg, lå ei venninne over i leiligheten. Hun lånte badet der da, uten trøbbel...
Titti72 Skrevet 27. august 2007 #22 Skrevet 27. august 2007 Dusj er oppskrytt. Du blir like ren med klut og vann i servanten. Hårvask er heller ikke noe problem under springen. Ikke alle kan vaske håret sitt under springen. Jeg har langt tykk hår, og i tillegg masse hår. Jeg får knapt nok skylt ut håret i dusjen. Er det sparedusj der jeg er så bruker ikke jeg balsam. Ikke en sjans i havet! Og klut er greit nok til nød, man skal jeg stæsje meg til bryllup, og da gjerne har kjøpt meg noe nytt fint noe, da holder det IKKE med klut.
Branna Skrevet 28. august 2007 #23 Skrevet 28. august 2007 Jeg klarer da fint å vaske håret mitt under springen i vasken. Dersom det ikke funker for deg så gjør som de andre sier. Ta med en balje og 1,5l flaske som du kan ha vann i. Vask kroppen som vanlig. Du trenger ikke å dusje. Ja, men selv om du klarer det, behøver ikke det bety at alle andre klarer det. Jeg har hår som rekker nesten ned til hoftene, og i tillegg røyter jeg. Så jeg hadde aldri klart å vaske håret i springen, i hvert fall ikke uten å sette fast håret eller tette sluket. Jeg ville gått til frisør, ja. Og brukt opp hvert øre av de 1500,-
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #24 Skrevet 28. august 2007 Det er kun toalett og vask der, har ringt dem. Dusjene deres er stengt for sesongen, det var derfor hytta var så billig i leie. Jeg kjenner ikke de andre gjestene så jeg synes det blir for pinlig å spørre noen. Herregud!!! Bestill rom et annet sted i området, er vel neppe timer til neste ledige overnattingssted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå