Gå til innhold

Bo uten bad

Gjest Fortvilet bryllupsgjest

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet bryllupsgjest
Skrevet

Jeg er så sinna at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Jeg gav mannen min ansvaret for å ringe det lokalte vertshuset i bygda der bryllupet skal være neste uke.

Men han skulle spare penger og leide oss inn på en campinghytte uten dusj, dette fikk jeg vite i går. Og nå er alle rommene på vertshuset booket. Hvordan skal jeg få stelt meg skikkelig uten bad? Orker ikke tanken på å ikke komme nydusjet med nyvasket hår. Kommer til å føle meg skitten og ekkel hele dagen. :gråte:

Mannen gir selvsagt f### og mener jeg er for godt vant. Han er sååå fornøyd med å ha spart 1500 kroner.

Noen råd? har mest lyst til å si at vi ikke kommer. :tristbla::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg jeg! :kjefte: Finnes det ingen andre steder der dere kan bo?

Gjest lillebøll
Skrevet

Har de ikke en svømmehall som har åpent på lørdager? Og campingplasser har vel ofte dusjer. Noen av de andre gjestene du kjenner har vel leid med dusj, du kan jo forklare situasjonen for dem.

Skrevet

Det er garantert sanitæranlegg der, med fellesdusjer og toalett. Der kan du få fisket deg. Og til neste gang vet du at du skal fikse overnatting selv.

Gjest Elastica
Skrevet

For meg hadde det ikke vært noe alternativ å gå bryllup uten å dusje og vaske håret først.

Med mindre du kjenner noen av de som har dusj veldig godt som du kan låne, aner jeg virkelig ikke hva du skal gjøre.

Bortsett fra å skjelle ut mannen din.

Skrevet
Det er garantert sanitæranlegg der, med fellesdusjer og toalett

Akkurat, ser ikke problemet!

Gjest Thelma :-)
Skrevet
Akkurat, ser ikke problemet!

:ler: Du bare være mannen hennes ...

Skrevet

Det er kun toalett og vask der, har ringt dem. Dusjene deres er stengt for sesongen, det var derfor hytta var så billig i leie.

Jeg kjenner ikke de andre gjestene så jeg synes det blir for pinlig å spørre noen.

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Tørrshampoo? :fnise:

Nei, ærlig talt, da ville jeg gått på et treningssenter, svømmehall eller lignende. Og bestilt time hos frisør.

Tillegg: Sørg hvertfall for å bruke opp de 1500 kronene.

Endret av Elastica
Skrevet

Jeg had i allefall "kaillkvært" mannen langsomt for i det hele tatt å finne på noe sånt!

Men om du ikke får ordnet deg dusj, ta med et par halvlitersflasker. Da får du til å vaske håret over vasken ( godt prøvd, har vært med min kjære på litt for mange trailerturer og sett alt for mange bensinstasjontoaletter...).Godt med vaskekluter i tillegg få blir du ren, selv om det ïkke kan måle seg med en dusj.

Skrevet

Det er vel kanskje en frisør på stedet, der du kan få vasket håret og stelt det litt? Ren kan en faktisk bli uten dusj, dusjer du rett før dere drar avgårde, kan du umulig bli SÅ skitten på turen,

Gjest Thelma :-)
Skrevet
Tørrshampoo? :fnise:

Nei, ærlig talt, da ville jeg gått på et treningssenter, svømmehall eller lignende. Og bestilt time hos frisør.

Tillegg: Sørg hvertfall for å bruke opp de 1500 kronene.

:fnise: ja - bruk de 1500 kronene på frisør istedet :ler: etter å ha vært i den lokale svømmehallen og dusjet.

Skrevet

Kjedeliiig situasjon, ja. Sjekk om vertshuset eller et hotell om de har en garderobe eller et ledig rom du kan låne/leie så du får dusjet og stelt deg.

Skrevet
:fnise: ja - bruk de 1500 kronene på frisør istedet :ler: etter å ha vært i den lokale svømmehallen og dusjet.

He he jeg tenkte akkurat det samme..... eller bruk 1600,- på frisøren slik at han skjønner at det han gjorde ikke var det smarteste han kunne ha gjort.... skjønner jo godt at han gjerne ville spare penger men det er da slik man snakker sammen om først, hvis han mente det var alt for dyrt burde han jo ha sagt i fra da du ba han om å bestille rom. lykke til uansett!!

Skrevet

Ville gjort som de andre sa.. Bruk badet til å vaske deg og dra til frisøren for å fikse håret.

Skrevet

Hvis du skal kjøre, ville jeg ha pakket med en svær balje i bilen. Hvis du står i den og bruker noen litersflasker og skylle deg med,blir du ren og det blir ikke mye søl. Brukte denne løsningen selv,da badet ble pusset opp. Gikk kjempefint.

Evnt kan du kjøpe en balje når du kommer fram. Forstår godt din fortvilelse. Føler meg også helt fæl,hvis jeg ikke får dusjet hver morgen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg klarer da fint å vaske håret mitt under springen i vasken. Dersom det ikke funker for deg så gjør som de andre sier. Ta med en balje og 1,5l flaske som du kan ha vann i. Vask kroppen som vanlig. Du trenger ikke å dusje.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Ville bare legge til at det er faktisk ikke alle som kan vaske håret i vasken. Håret mitt er altfor langt, og hvis jeg vasker det i vasken er hvertfall 30-40 cm nedi sluket...

Skrevet

Jeg hadde booket meg et fett enkeltrom på nærmeste hotell.

I neste by?? No problem. Taxier kjører over alt.

Jeg hadde ikke engang vurdert noe annet. Gubben..... Tja... Han kunne bo på campingen.

Skrevet

Dusj er oppskrytt.

Du blir like ren med klut og vann i servanten. Hårvask er heller ikke noe problem under springen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...