Daiquiry Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Bare lurer på dette, for jeg har tran til familien og da tenkte jeg at de også kunne få seg en klunk hver dag....
Tabris Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Nei, jeg vil ikke anbefale det. Så lenge du gir hunden og katten fôr som inneholder alt de trenger, så kan det - etter hva jeg har lest for en del år siden - være skadelig å gi dem tran i tillegg. Det du kan gjøre, er å helle en spiseskje matolje over hundens mat for å gi den blankere og sunnere pels. Men det er ikke nødvendig når hunden får alt det den trenger.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Ja hunder kan få tran, det gir en blankere pels
Gjest Gjest_Daiquiry_* Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Ja hunder kan få tran, det gir en blankere pels Det er jeg mener også...du får jo omega 3 og 6 til katter og hunder, og jeg ser ikke helt vitsen i å kjøpe dyre oljer til dem når de kan spise den samme som oss...
Gjest Deception Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Omega 3-tilskudd for mennesker kan være veldig farlig for hunder pga. innholdet av vitamin D. I de omega 3-tilskuddene som er beregnet for hunder, er vitamin D fjernet. Så jeg ville ikke gitt dyrene mine tran, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Jeg vil anbefale deg å gi hunden/ katten tilskudd av fiskeolje som er beregnet på dyr. Det beste produktet jeg kan anbefale, er salmopet-olje, eller Imperial's Omega3 olje. Vanlig dyrefor inneholder for lite av disse stoffene, og det er ofte greit å gi tilskudd av omega3 olje.
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Ikke gi dyra tran! Inneholder noe som ikke er bra for de, salt tro? Gi de ren fiskeolja istedenfor!
Eføy Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg vil og anbefale deg Salmopet. Den fås kjøpt i dyrebutikker, men etter hva jeg har sett, får du den billigere på Felleskjøpet Vi er i hvertfall fornøyd med denne fiskeoljen. http://www.salmopet.no/
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Ikke gi dyra tran! Inneholder noe som ikke er bra for de, salt tro? Gi de ren fiskeolja istedenfor! Tran inneholder ikke salt...
Gjest vet Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Du må ikke gi hundene tran! Det er ikke bra for dem pga at vitamininnholdet er beregnet på mennersker, og kan være direkte skadelig for hunder og katter!!
Maxi Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Vanlig tran beregnet på mennesker skal ikke hunder ha da det inneholder for mye D-vitaminer og det er direkte giftig for de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå