Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett dette? Skjønner ikke vitsen med konseptet, og makan til fjollete programleder! Det er jo ikke noe spennende å se på, og hun gjør det ikke akkurat bedre. Mistenker TVNorge for å ha dette programmet bare for å tjene penger på SMS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge seerne er dumme nok til å bruke masse penger på å sende inn SMS så kommer det nok stadig nye slike program.

Har ikke sett programmet, men har sett reklamen for det og ble så irritert over prglederen som snufser midt i den.

Skrevet

Alle kanal-aktører driver for å tjene penger, også NRK nå for tiden..

Men jeg må jo si at det er mer intelligente "program" enn Big Brother, som man kan tjene penger på... jeg har sett totalt ca 8 minutter av det BB som går nå, det klarer seg lenge for denne sesongen.. :-?

...nevner dessuten at TV2 tjener ca 3 mill, netto, bare på at fjortisjenter sitter og stemmer på IDOL... :roll:

...så hvis du trodde Big Brother dreier seg om ren idealisme, så må du nok tro ommat... :D

Skrevet

Nei, jeg har nok ikke trodd at BB dreier seg om idealisme! Mener bare at de kan prøve å skjule pengegriskheten sin litt bedre enn deg gjør...

Den snufsingen irriterte meg også, Cilla. Og så er det akkurat som om hun minner meg om noen...men vet ikke hvem.

Skrevet

Hun ser akkurat ut som Charlotte i Hotel Cæsar, bare med brunt hår og brune øyne. Synes jeg da :lol:

Gjest Scampi
Skrevet

Her i verden kjemper vel alle for å overleve, og jeg synes ikke det er rett å si at de skal skjule "pengegriskheten" sin.. Regner med at de har lønninger å betale de også.. Folk gjør et valg når de betaler for å sende sms.

Gjest indiangranny
Skrevet

dette er bare tull fra Big Brother sin side.

Skrevet
ble så irritert over prglederen som snufser midt i den.

Det har jeg ikke lagt merke til!

Ærlig talt, disse SMS-baserte programmene er kun for og tjene penger! Rein utspekkulering fra de som lager programmene!

Det som er værre, er "vi" som går 5 på og sender inn hauger med SMS`er! Snakker om og falle for trikset!

Skrevet

BB er en ting og det er mer enn dumt nok. En annen ting er de som sitter og chatter pr. SMS og hvor meldingen kommer på skjermen. Da kan man snakke om å se til å skaffe seg et liv! Litt dypere sett så er det ufattelig tragisk at noen sitter og bruker masse penger som de sikkert hadde hatt god bruk for til andre ting på noe så hjernedødt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...