kitekatt Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 (endret) Synes dette er kjempeirriterende, for jeg bruker ikke id foundation om sommeren, kun disse to prod. (ikke sammen, men varierer hvilken jeg bruker) Så jeg må frempå med solkrem hver dag. fuktkremen min har heller ikke spf. Så jeg blander dermalogicas sunbooster i hudkremen, men synes den gjør meg litt fet i huden, selv om den ikke skal gjøre det. ellers har jeg MD sin solkrem, men...synes dette er masete. Hvorfor kunne ikke disse transparente som an gjerne bruker om sommeren ha spf?? Endret 26. august 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Hvordan i all verden skal noe transparent i pudderform kunne reflektere solstrålene?
Saeria Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Mener at dermalogica skal ha en solkrem som er beregnet for fet hus og som ikke gjør en like "sparkling" som en diskokule. Den kunne gjerne vært noe. Selv har jeg sørget over at hudpleieren min har kuttet ut dagkremen min med spf, og jeg har så langt prøvd to nye som ikke er like gode. Men nå har jeg fått visakort, så nå skal det bli vei i vellinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå