Gå til innhold

Hvordan sjekke og møte jenter?

Gjest Wonderboy-23

Anbefalte innlegg

Gjest Wonderboy-23

Status;

- 24 år

- Vært med endel jenter (kun to seksuelt)

- Allerede 2 år siden jeg hadde meg sist

Ønsker ikke at Dere skal få inntrykk av at dette er en "desperat tråd" - noe det ikke er.

Det jeg rett og slett lurer på er; hvor og hvordan skal en gå frem for å finne en jente? Hva setter Dere pris på og hvor er Dere enklest å komme i kontakt med?

Treffer som oftest jenter på vorspiel (selvom det sjelden skjer - ikke så ofte sammen med jenter på vors), byen ser en jo endel - men da er ofte sjekkeskjoldet oppe og å ta kontakt med ekstremt høy musikk er håpløst.

Der jeg ferdes mest og det alltid er damer - spesielt nå i studiestart tiden - jobber selv nå etter 3 år med utdannelse - er på treningsstudioet. Men kan en ta kontakt der og på hva slags måte? Jenter vil kanskje ikke bli kontaktet der....?

Har Dere gode tips? Kanskje jeg heller bør hive meg på nettsjekkiing med et bilde av meg selv og en beskrivelse og så gå løs mot Dere? hehe...

Utrolig stor pris for gode svar.... også fra samme kjønn hvis noen har tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Status;

- 24 år

- Vært med endel jenter (kun to seksuelt)

- Allerede 2 år siden jeg hadde meg sist

Ønsker ikke at Dere skal få inntrykk av at dette er en "desperat tråd" - noe det ikke er.

Det jeg rett og slett lurer på er; hvor og hvordan skal en gå frem for å finne en jente? Hva setter Dere pris på og hvor er Dere enklest å komme i kontakt med?

Treffer som oftest jenter på vorspiel (selvom det sjelden skjer - ikke så ofte sammen med jenter på vors), byen ser en jo endel - men da er ofte sjekkeskjoldet oppe og å ta kontakt med ekstremt høy musikk er håpløst.

Der jeg ferdes mest og det alltid er damer - spesielt nå i studiestart tiden - jobber selv nå etter 3 år med utdannelse - er på treningsstudioet. Men kan en ta kontakt der og på hva slags måte? Jenter vil kanskje ikke bli kontaktet der....?

Har Dere gode tips? Kanskje jeg heller bør hive meg på nettsjekkiing med et bilde av meg selv og en beskrivelse og så gå løs mot Dere? hehe...

Utrolig stor pris for gode svar.... også fra samme kjønn hvis noen har tips...

vil ikke ha deg

det der burde du vite i din alder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...