Gå til innhold

Hmmm...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Belsebub

Min kjæreste har fortalt meg at hun synes penisstørrelsen er viktig i et seksuelt forhold. Samtidig forteller hun at hun synes min er perfekt, at den passer så godt inn osv.

Jeg er helt gjennomsnittlig med mine 15-16 cm, og standard tykkelse.

En skulle vel tro at de som fokuserer på størrelse også ville hatt preferanse for de litt store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del, så syns jeg det er bedre å ha sex med en gjennomsnittlig enn en som er veldig stor.

Jeg skjønner ikke helt det der med å være opphengt i størrelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Lurer på om det er mulig å kunne si noe smart om dette emnet...

Dama er fornøyd! Du er fornøyd?!

Hva er problemet?

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er du ikke det. Det mannlige ego er aldri fornøyd. Hadde du hatt 25 cm å vise til, skulle du gjerne ønske at du hadde 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belsebub

..og jeg tror vel dama hadde vært MER fornøyd da også... Og det er vel essensen i denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av en eller annen grunn er det umulig å få menn til å skjønne at for stor er for stor.

hadde du hatt en agurk på 20 centimeter hadde du ikke fått plass til hele, og hadde du prøvd å utsette meg for den hadde jeg fått VONDT!!!

nok er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare stole på henne... så lenge du gjør henne fornøyd, burde du vel være fornøyd selv også?

Alle kan drømme om større kroppsdeler innimellom, men man er født som man er født og gutter kan gjøre veldig lite med det. Da er det jo i og for seg opp til dama. Dersom hun vil bedre sexlivet får hun sette igang å trene muskler. Er hun fornøyd er det ikke noe problem, er det vel?

Du er helt normal, og har ingenting å skamme deg over. Tenk deg det.... det er like mange som er mindre som større enn deg.... DET burde da telle litt....? :wink:

Få fokuset bort fra størrelsen, og bruk fantasien og utforsk jenta di så ofte du bare kan. Lær deg henne å kjenne, lytt til signaler, bruk tunge, fingre, langt forspill, bruk god tid.... da trenger du definitivt ikke mer enn det du allerede har for å holde på jenta di.... De færreste jenter går kun etter penisstørrelse, og dersom de skulle gjort det, er de jo ikke noe å samle på uansett.... :wink:

Kos deg med det du har! Den er helt sikkert kjempefin! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...