Gå til innhold

hunden min bjeffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i rekkehus,og idag sa naboen min at hun den min bjeffer jevnt over hele dagen mens jeg er på jobb :tristbla:

Den er 7 år og aldri har noen hørt den bjeffe på dagtid før...Jeg bynte på jobb att forrige uke,etter 1 mnd ferie,går lange turer hver dag og koser masse med den..

Har noen gode råd?Radio kanskje,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er kjedelig!

Jo, du kunne kanskje prøvd med radio. Står den i et vindu og bjeffer, kan du forsøke å stenge utsikten.

Mine 2 "vakthunder" vil gjerne bry seg med hva som skjer på gata utenfor huset .. Jeg måtte stenge utsikten i vinduet med utsikt mot veien - det hjalp veldig!

Skrevet

Som oftest når vi er borte fra bikkja, så sover den. Siden den har vært stille såpass lenge, er det noen nye faktorer som har gjort at hunden din ikke vil sove, eller kanskje blitt nervøs for å være alene hjemme?

Bikkja mi begynte å "grine" og bjeffe når vi lot han få gå over hele leiligheta isteden for bare på badet. Antar han følte seg tryggere og hørte mindre støy fra badet.

Skrevet

Kanskje hunden din trenger en liten gjentagelse av å være alene hjemme. Starte litt forsiktig med å gå fra hunden igjen?

Gjest trådstarter.
Skrevet

Takk for svar.Ja han har full utsikt fra stort stuevindu,han bruker å sitte der å se ut.

Men jeg tenker og på at han kanskje "sørger"litt,for min eldste sønn har flyttet på hybel,og hunden går ofte innom rommet hans og liksom snuser...

Han var på kennel en uke i sommer,og jeg syns han er blitt tuspete å rar etter det,fikk også stygg hoste.

Stakkars vovsen,håper det går seg til etterhvert

Skrevet

Etter hva jeg har lest, har det vært mye kennelhoste hos hunder i sommer, så om hunden din fortsatt er syk etter besøket i kennelen, bør du kanskje sjekke det ut?

Håper uansett det ordner seg. Man blir jo så engstelig for disse små dyrene :rødme:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ja jeg var hos dyrlegen,han ble undersøkt og alt var bra,,fått vaksine i alle sju årene,og da blir de ikke så hardt angrepet sa dyrlegen.

Han er bare så stakkarslig for tida,men kjempesprek når vi er på tur.

Virker rett og slett nervøs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...