Gjest David Lu Skrevet 31. januar 2011 #21 Skrevet 31. januar 2011 Jeg blir sprengkåt bare jeg hører ordet tiss. ops, nå ble jeg tent.
Gjest glenn Skrevet 1. februar 2011 #22 Skrevet 1. februar 2011 jeg har blitt tisset av en jente på bade og hun satte seg på hodde mitt og tisset på meg
Gjest pellepirat Skrevet 1. februar 2011 #23 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har vært sammen med samboeren min i 7 år, og for et halvårs tid siden ytret jeg denne fantasien min om wet. Desverre falt den ikke i helt god jord. Hun lo først, og når jeg fortalte at jeg var helt seriøs og tenner veldig på tanken så sa hun at det ikke ble aktuelt (med det første i hvertfall). Så må vel desverre bare akseptere det og legge fantasien på hyllen inntil videre Det skal litt til for å åpne seg og fortelle om slike fantasier hvertfall.
Gjest HunterLady Skrevet 1. februar 2011 #24 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har vært sammen med samboeren min i 7 år, og for et halvårs tid siden ytret jeg denne fantasien min om wet. Desverre falt den ikke i helt god jord. Hun lo først, og når jeg fortalte at jeg var helt seriøs og tenner veldig på tanken så sa hun at det ikke ble aktuelt (med det første i hvertfall). Så må vel desverre bare akseptere det og legge fantasien på hyllen inntil videre Det skal litt til for å åpne seg og fortelle om slike fantasier hvertfall. I feel your pain!
pixiiie Skrevet 1. februar 2011 #25 Skrevet 1. februar 2011 Jeg hadde en dame som red meg analt med ryggen mot meg. Hun tisset samtidig som hun stimulert seg selv og smurte pungen min inn med varmt deilig piss. Min beste orgasme. Da var jeg 25 år. Man kan oppleve noe nytt hele livet. Gi det ett forsøk, kansje du liker det. Klem Hva skal man si. Dette hørtes for meg bare forferdelig kvalmt og ekkelt ut. Men hver sin smak selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #26 Skrevet 1. februar 2011 I feel your pain! No you don't! Du aner ikke hvordan det er å være mann og bli stirret på som om du er syk bare pga seksuelle fantasier. Nå kommer samboeren hans til å logge seg inn på forum og skrive, "vet dere hva?? samboeren min gjennom 7 år som jeg trodde jeg kjente sååå godt er helt syk og pervers! vet dere hva den jævelen ba meg om?? han ville jeg skulle pisse på han!! helt sjukt!!! jeg fatter bare ikke at jeg ikke sett hvor sjuk han er før! gjennom sju år, man tror man kjenner en fyr og så kommer dette, bare pang!!". Menn med seksuelle fantasier som hun ikke tenner på er syke og perverse. Kvinner med seksuelle fantasier som han ikke tenner på er frigjorte og åpne for noe nytt. I mens mannen da blir sett på som innelukket og gammeldags. Du har ikke anelse om hvordan det er, HunterLady. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #27 Skrevet 1. februar 2011 Hva er problemet med 'wet'??.. Jeg er jente og tisser gjerne for kjæresten. Å tisse for, på, så lenge det ikke er i munnen / ansiktet og kroppsdeler over navleområdet, så er det ikke så skrekkelig som folk skal ha det til. Jeg blir kanskje ikke direkte tent, det er rett og slett litt gøy! :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 2. februar 2011 #28 Skrevet 2. februar 2011 No you don't! Du aner ikke hvordan det er å være mann og bli stirret på som om du er syk bare pga seksuelle fantasier. Nå kommer samboeren hans til å logge seg inn på forum og skrive, "vet dere hva?? samboeren min gjennom 7 år som jeg trodde jeg kjente sååå godt er helt syk og pervers! vet dere hva den jævelen ba meg om?? han ville jeg skulle pisse på han!! helt sjukt!!! jeg fatter bare ikke at jeg ikke sett hvor sjuk han er før! gjennom sju år, man tror man kjenner en fyr og så kommer dette, bare pang!!". Menn med seksuelle fantasier som hun ikke tenner på er syke og perverse. Kvinner med seksuelle fantasier som han ikke tenner på er frigjorte og åpne for noe nytt. I mens mannen da blir sett på som innelukket og gammeldags. Du har ikke anelse om hvordan det er, HunterLady. Voldsomt til skråsikkerhet her! Jeg har faktisk opplevd nøyaktig d samme som du beskriver. Jeg ble ikke sett på som frigjort eller gøyal i senga, men syk, og fikk beskjed om å skaffe meg hjelp! Det tærte ekstremt på selvtilliten min, og det tok lang tid før jeg torte å ta opp temaet med min nye kjæreste! Kom ikke her å fortell meg at alle kvinner er på en bestemt måte og at alle menn er på en annen bestemt måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå