Gjest Trishia Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Min mann mener sexlivet er blitt kjedelig, og vil jeg skal tisse litt mens han jukker inni meg. Jeg vegrer meg, for jeg vet hvem som må tørke opp etterpå. Tilfører damepiss under samleiet noe som helst ekstra til nytelsen?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Om du kun vegrer deg fordi du er nødt til å tørke opp etterså kan du bare fortelle han at han er nødt til å stå for rengjøringen etterpå, eventuelt gjøre det i dusjen. Om du synes dette kun er kvalmt, så er det vel ingenting i veien for at du bare kan si at du ikke ønsker å ta del i denne fantasien. Ingen bør gjøre seksuelle ting som en ikke har lyst til. Om damepiss under samleiet gir noen ekstra nytelse kommer an på personen som blir tisset på. Mannen din tenner tydeligvis på dette, så da blir han tent av det også. Dette er ikke en helt uvanlig fetish. 1
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Skal godt gjøres å tisse mens han er inni deg. Du er heldig om du får til det. Somregel blir det veldig vanskelig når man er kåt. Vi må vente til etter vi har komt med å tisse, å da blir jo litt av "futten" borte på en måte. Men om du bekymrer deg for rengjøringen, så gjør det i dusjen da vel..
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Min mann mener sexlivet er blitt kjedelig, og vil jeg skal tisse litt mens han jukker inni meg. Jeg vegrer meg, for jeg vet hvem som må tørke opp etterpå. Tilfører damepiss under samleiet noe som helst ekstra til nytelsen? Tiss kan være ekstremt opphissende dersom forholdet er lagt til rette for det og stemningen er rett. Husk at urin er sterilt så det er ingen fare så lenge partneren er frisk. Prøv først på badet og se om du liker det, men husk du må være skikkelig opphisset for at det skal fungere.
sleefs Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde en dame som red meg analt med ryggen mot meg. Hun tisset samtidig som hun stimulert seg selv og smurte pungen min inn med varmt deilig piss. Min beste orgasme. Da var jeg 25 år. Man kan oppleve noe nytt hele livet. Gi det ett forsøk, kansje du liker det. Klem
Gjest PI Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde en dame som red meg analt med ryggen mot meg. Hun tisset samtidig som hun stimulert seg selv og smurte pungen min inn med varmt deilig piss. Min beste orgasme. Da var jeg 25 år. Man kan oppleve noe nytt hele livet. Gi det ett forsøk, kansje du liker det. Klem og hva blir det neste
SnillMito Skrevet 30. oktober 2007 #7 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg hadde en dame som red meg analt med ryggen mot meg. Hun tisset samtidig som hun stimulert seg selv og smurte pungen min inn med varmt deilig piss. Min beste orgasme. Da var jeg 25 år. Man kan oppleve noe nytt hele livet. Gi det ett forsøk, kansje du liker det. Klem "Sjenert" var en heller upassende brukerbeskrivelse på deg, tør jeg påstå.
Teriyaki Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 "Sjenert" var en heller upassende brukerbeskrivelse på deg, tør jeg påstå. Men det har jo med hvor mange innlegg vedkommende har, etter hvert som han får flere innlegg så får han ny status.
Gjest fisk meg med pisk og pisk meg me Skrevet 27. desember 2008 #10 Skrevet 27. desember 2008 "Sjenert" var en heller upassende brukerbeskrivelse på deg, tør jeg påstå. hahahahahaha, dødsbra!!
Gjest Coolaid Skrevet 28. desember 2008 #11 Skrevet 28. desember 2008 Jeg tenker at det er flott når noen tørr å blottlegge sine fantasier, ovenfor sin partner, uansett hvilke fetish det gjelder. Vær litt modig, hvem vet, dette kan være noe som dere begge kan tenne på. Og når det gjelder å rydde opp etter moroa, er jo badekaret et egnet sted.
Gjest vel Skrevet 28. desember 2008 #12 Skrevet 28. desember 2008 I dette tilfellet så var det vel dama som tissa som ikke var sjenert. Hvis mannen din ønsker tiss, kan han prøve å stikke to fingre inn, så opp og jukke hardt. Dette fører ofte til at jenter tisser, selv om det er mange som påstår at det er kvinnelig ejakulasjon.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2008 #13 Skrevet 28. desember 2008 PÅSTÅR at det er kvinnelig ejakulasjon??!! Det er jo det det er!!! Og langt i fra det denne mannen etterspør.
Helen Skrevet 28. desember 2008 #14 Skrevet 28. desember 2008 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod. Endret 28. desember 2008 av Helen
Sequax Skrevet 8. november 2010 #16 Skrevet 8. november 2010 Hadde ikke greid det om jeg så hadde villet! Alt svulmer jo opp der nede og lukker derfor midlertidigig urinrørsåpningen. Må jeg på do etter , kan det være jeg må sitte en stund før jeg greier å late vannet, faktisk. Tror mange av oss jenter har det sånn!
Gjest Sommertid Skrevet 8. november 2010 #17 Skrevet 8. november 2010 Hadde ikke greid det om jeg så hadde villet! Alt svulmer jo opp der nede og lukker derfor midlertidigig urinrørsåpningen. Må jeg på do etter , kan det være jeg må sitte en stund før jeg greier å late vannet, faktisk. Tror mange av oss jenter har det sånn! Har det på akkurat samme måten.
Gjest HunterLady Skrevet 9. november 2010 #18 Skrevet 9. november 2010 Min mann mener sexlivet er blitt kjedelig, og vil jeg skal tisse litt mens han jukker inni meg. Jeg vegrer meg, for jeg vet hvem som må tørke opp etterpå. Tilfører damepiss under samleiet noe som helst ekstra til nytelsen? Kjøp orgielaken.. Fås kjøpt på sexbutikker eller bestilles over nett. Ja, d fører til ekstra nytelse
Gjest HunterLady Skrevet 9. november 2010 #19 Skrevet 9. november 2010 Skal godt gjøres å tisse mens han er inni deg. Du er heldig om du får til det. Somregel blir det veldig vanskelig når man er kåt. Vi må vente til etter vi har komt med å tisse, å da blir jo litt av "futten" borte på en måte. Men om du bekymrer deg for rengjøringen, så gjør det i dusjen da vel.. Hvorfor tisser dere ikke på hverandre før akten? Før dere blir kåte? Dere blir jo garantert kåte etter tissinga uansett..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå