Stine Josefine Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg har ALDRI til dags dato kjøpt noe på TV-shop - ser på de som selges der som "pjask" og bortkastet penger. Nå hørte jeg en kollega snakket om noe hun hadde kjøpt på TV-shop som hun likte så godt, og det er Magic Bullett. Noen som kjenner til den og har erfaring med den? Har sett om den på TV om den virker jo super da - men er det bare bullshit som mye annet som er der? TAKK for svar!
Gjest Thor Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har ALDRI til dags dato kjøpt noe på TV-shop - ser på de som selges der som "pjask" og bortkastet penger. Nå hørte jeg en kollega snakket om noe hun hadde kjøpt på TV-shop som hun likte så godt, og det er Magic Bullett. Noen som kjenner til den og har erfaring med den? Har sett om den på TV om den virker jo super da - men er det bare bullshit som mye annet som er der? TAKK for svar! Den er genial, kjøpte den på gooba nettauksjon for 180 + frakt. Prøvde den nettopp til smoothie, det var kjapt. Men den lager kun en porsjon om gangen, så.. 30 sec x 2 her hos oss. Knuste frossne bær lett som ingenting. Ene beholderen tar ca 500ml den andre 200ml. To forskjellige knivblader. Var veldig raskt å skylle av knivbladet og beholderen etter bruk. Eg e' sååå fornøyd :-) Men, første test av brødbakemaskinen Melissa var en skuff, brødet var fuktig og bare.. merkelig. Argh.. den kosta flesk og. Men gir den ikke opp etter ett forsøk selvsagt.
Herr Brun Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 magic bullet er noe møl. Med mindre du får den kastet etter deg, så burde du holde deg langt unna. Den er vanskelig å rengjøre, begynner å lukte svidd etter en stund og det er lite futt i den. Kjøp heller en ordentlig blender og hell i vanlige glass, ser overhodet ingen grunn til å kjøpe magic bullet unntatt pris, og selv til et par hundre kroner er den ikke verdt det. Nei, kast magic bulleten i søpla og kjøp en ordentlig blender!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå