Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #64 Skrevet 25. mars 2003 Tusen takk Ivanka og Lea!! Er helt i skyene nå
Skusla Skrevet 25. mars 2003 #65 Skrevet 25. mars 2003 GRATULERER SÅ VELDIG VELDIG MASSE VENNEN..... NÅ BLE JEG UTROLIG GLAD PÅ DINE VEGNE. IKKE BRY DEG OM DE SOM HAR NEGATIVE TING Å SI HER, GLED DEG OVER DET SOM HAR SKJEDD OG KOS DEG. SENDER DEG EN VARM KLEM OG
Atmi Skrevet 25. mars 2003 #66 Skrevet 25. mars 2003 Håper ikke du har tenkt at mine skattepenger skal forsørge deg og ungen de neste årene fremover... Sorry - men.. Det virker litt slik nemlig, og jeg støtter ikke slikt. (innlegget er endret - Chiquita (mod) )
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #67 Skrevet 25. mars 2003 Jeg bare ler av de to som prøver å ødelegge tråden Tuuusen takk Skusla :blunke:
Gjest Lea Skrevet 25. mars 2003 #68 Skrevet 25. mars 2003 Er det noen vits i å spekulere så fælt da? Kan ikke folk bare glede seg over ting? Denne tråden ble sikkert ikke startet for at Eowyn ville ha en diskusjon dette...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #69 Skrevet 25. mars 2003 Jeg bare ler av de to som prøver å ødelegge tråden Du har fortsatt ikke svart på spm. mitt. Hvor står barnefaren midt oppi alt dettè? - det er jo han som må forsørge deg og ungen. Milla
Atmi Skrevet 25. mars 2003 #70 Skrevet 25. mars 2003 Prøver ikke å ødelegge tråden din i det hele tatt. Men når du ikke kan være høflig med folk som stiller deg et vanlig spørsmål - da ødelegger du tråden selv. Alle har lov å prate her. Og når du legger inn en tråd kan du ikke velge ut hvem som skal prate og hva som skal bli reaksjonen på det du sier. Jeg er helt oppgitt når jeg ser at du kan være så uhøflig med folk. Egentlig kom jeg inn hit for å gratulere deg - men når jeg så hvor uhøflig du er ble jeg bare irritert.
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #71 Skrevet 25. mars 2003 mener du virkelig at eowyn skal måtte stå til rette for deg og dine forskrudde holdninger, milla? (innlegget er endret - Chiquita (mod) )
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #72 Skrevet 25. mars 2003 Er det noen vits i å spekulere så fælt da? Kan ikke folk bare glede seg over ting? Denne tråden ble sikkert ikke startet for at Eowyn ville ha en diskusjon dette... Jeg spekulerer ikke, jeg bare stilte ett greit spm. Når noen på KG annonserer sine "to blå" pleier de å nevne at "kjæresten/sambo/ektemann" er overlykkelig før de får trekt pusten en gang til. Milla
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #73 Skrevet 25. mars 2003 Skulle være helt unødvendig å skrive dette, men dette var ikke et sololøp fra min side! Det var ikke 100% planlagt, men begge var enige om at hvis jeg ble gravid så var det flott og begge ville bli kjempeglade for det. Noe vi begge selvfølgelig er nå! typen var ute en tur i sted, og kom hjem med en nydelig rosebukett til meg...Han er så skjønn!! At jeg er student ser jeg ikke på som noe problem, andre har klart det før meg så da skal da jammen jeg også klare det.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2003 #74 Skrevet 25. mars 2003 Jeg hadde tenkt å la være, for jeg vil ikke ødelegge denne koselige tråden - men nå kan jeg ikke holde meg lenger!!! Her forteller Eowyn at hun er gravid, og er kjempelykkelig for det! Og så kommer selvfølgelig noen å skal ødelegge denne gleden! BEAT IT!!! (innlegget er endret noe - Chiquita (mod) )
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #75 Skrevet 25. mars 2003 At jeg er student ser jeg ikke på som noe problem, andre har klart det før meg så da skal da jammen jeg også klare det. det tviler jeg ikke på! vet du har det som skal til!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mars 2003 #78 Skrevet 25. mars 2003 Oi, her var det jo åpent igjen! Gratulerer
Gjest Zalomine Skrevet 25. mars 2003 #80 Skrevet 25. mars 2003 Putter inn en liten gratulasjon her også jeg
Anbefalte innlegg