Gjest Stjernesol Skrevet 25. mars 2003 #41 Skrevet 25. mars 2003 Nå MÅ det snart skje noe her... Kan ikke huske sist jeg var så spent Men dersom testen var/er positiv skjønner jeg jo forsåvidt at det ikke er KG som står i hue på en...... Jeg ville i allefall vært så overlykkelig at jeg glemte hele verden for en stund -Stjernesol
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #42 Skrevet 25. mars 2003 Krig i Irak? Nei - dette virker som om det opptar flere. Snakk om å like å være midtpunkt.
Pernille Skrevet 25. mars 2003 #43 Skrevet 25. mars 2003 Kom, kom, kom å fortell oss hvordan det gikk da Eowyn....nå dør vi av spenning snart
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #44 Skrevet 25. mars 2003 *Eowyn kommerdansende og hoppende inn i forumet* Fikk to streker!!!! Dvs, den ene streken var sterk og klar, den andre nokså utydelig, men det var en strek der.....Bør nok ta en til test, men nå er jeg 99% sikker...oæææææ :o
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #45 Skrevet 25. mars 2003 Krig i Irak? Nei - dette virker som om det opptar flere. Snakk om å like å være midtpunkt. Akkurat hva jeg mener om frekke gjester.... :evil: ikke ødelegge tråden min *klaps på baken!!* :x
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #46 Skrevet 25. mars 2003 Åh, ble så ivrig at jeg glemte å logge meg inn! Sorry
Gjest Stjernesol Skrevet 25. mars 2003 #47 Skrevet 25. mars 2003 Gratulerer så masse Eowyn!!!! Dette var moro :D Håper jeg er like heldig som deg når vi starter prøvingen i mai...... Ha en strålende kveld (noe annet blir vel umulig nå ). Klem Stjernesol
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #48 Skrevet 25. mars 2003 Åh, ble så ivrig at jeg glemte å logge meg inn! Sorry Er ikke du student Eowyn? Milla
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #49 Skrevet 25. mars 2003 Hva mener du med det? Skal du komme her og lage kvalme igjen?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #50 Skrevet 25. mars 2003 Hva mener du med det? Skal du komme her og lage kvalme igjen? Glemte du å logge inn igjen? Synes bare det er rart at noen planlegger å bli gravide mens de ennå er svært unge samt ikke har fast jobb. Milla
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #51 Skrevet 25. mars 2003 Er ikke du student Eowyn? Milla Hmmm....satt bare egentlig å venta på innlegg fra deg. :evil: So what? Skal nok klare meg utmerket! Så hvis du har tenkt å lage kvalm her inne, så kan du bare glemme det med engang. :blunke:
Madison Skrevet 25. mars 2003 #52 Skrevet 25. mars 2003 Glemte du å logge inn igjen? Synes bare det er rart at noen planlegger å bli gravide mens de ennå er svært unge samt ikke har fast jobb. Milla Hva er vitsen med å komme med sånne kommentarer i en koselig tråd? :evil: HUn er voksen nok til å vite hva hun vil og kan klare. Er hennes liv, og dette er tenkt nøye over. Mer vet ikke du, og trenger heller ikke vite. Sånn, overse resten :D trenger ikke sånne innlegg i denne tråden her. Gartulerer så masse til deg :D
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2003 #53 Skrevet 25. mars 2003 Eowyn!!! Så moro - og så spennende! Vi er mange KG-brukere som har venta i full spenning på at du skulle komme med resultatet idag! Gratulerer så mye! - en deilig følelse, vel... Og takk for at du deler med oss!
Arwen Skrevet 25. mars 2003 #54 Skrevet 25. mars 2003 :enig_animasjon: Gratulerer!!!! Så morro. *hopper og danser sammen med deg* :enig_animasjon:
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #55 Skrevet 25. mars 2003 Glemte du å logge inn igjen? Synes bare det er rart at noen planlegger å bli gravide mens de ennå er svært unge samt ikke har fast jobb. Milla Hvis du fulgte med Milla, så kan du se på tidspkt at gjesten skrev mellom mine innlegg....Nei, det var IKKE jeg som glemte å logge meg inn igjen, jeg tør faktisk si ifra til deg uten å være anonym!!! Og hvordan vet du at det var 100% planlagt? Hvordan vet du at jeg ikke har jobb? er 22 år svært ungt? Nei Milla, snu i døra og gå ut herfra uten å lage mer bråk.
Atmi Skrevet 25. mars 2003 #56 Skrevet 25. mars 2003 Hmmm....satt bare egentlig å venta på innlegg fra deg. :evil: So what? Skal nok klare meg utmerket! Så hvis du har tenkt å lage kvalm her inne, så kan du bare glemme det med engang. :blunke: Hvorfor driver dere å biter slik på hverandre? Det må da være lov å stille spørsmål om det er så lurt å bli gravid når du er student? Jeg skal ikke blande meg inni det jeg da. For jegk regner med du har planlagt alt og vet hvordan du skal forsørge ungen din. Så det er ikke det. Jeg bare syns det var unødvendig uhøflig svar på et ærlig spørsmål. Jeg ville og laget kvalm dersom jeg ble anklaget for å ha planlagt å gjøre det før jeg gjorde det. Kanskje denne personen har gjort det før - samme det. Likevel syns jeg at på et offentlig forum som dette bør det være lov å stille et helt relevant spørsmål som det uten at en skal bli bitt av på den måten. Bare mine tanker.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #57 Skrevet 25. mars 2003 Hmmm....satt bare egentlig å venta på innlegg fra deg. :evil: So what? Skal nok klare meg utmerket! Så hvis du har tenkt å lage kvalm her inne, så kan du bare glemme det med engang. :blunke: For all del, hvis dette var planlagt fra din og barnefarens side så er dette selvsagt en gledelig nyhet- men hvis ikke..... hvis dette er ett "sololøp" fra din side så blir saken en helt annen. Milla
Pernille Skrevet 25. mars 2003 #58 Skrevet 25. mars 2003 GRAAAAAAAAAAATULERER EOWYN :enig_animasjon: Pernille hopper og danser med dere! Håper det er smittsomt
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #59 Skrevet 25. mars 2003 Tusen takk Madison, Kverula og Arwen22!!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. mars 2003 #60 Skrevet 25. mars 2003 Jeg blir litt forundret over at du ikke har nevnt barnefaren med ett eneste ord. Milla
Anbefalte innlegg