Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er på tilbud på Vita og H&M og alle steder for 85 kroner. Lover null klumper og perfekt separerte vipper. Noen erfaringer? Jeg synes ikke den var så bra, egentlig, men vil vite hva andre mener om den. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den er på tilbud på Vita og H&M og alle steder for 85 kroner. Lover null klumper og perfekt separerte vipper. Noen erfaringer? Jeg synes ikke den var så bra, egentlig, men vil vite hva andre mener om den. :)

Jeg syns heller ikke den var bra... den ble forferdelig på meg.. nå har jeg sluttet å tro på maskaraer som lover null klumper osv. osv..heller ikke de til max factor er bra.. de med gummibørste.. alle er dårlige

Skrevet (endret)

Kjøpte den selv. Har prøvd opptil flere maskaraer, og må si meg enig i at jeg ble veldig skuffet av denne grønne yndlingen. Men jeg har faktisk vært svært fornøyd med de andre med gummibørste fra max factor. Der har jeg hørt flere andre som også er fornøyd.

Endret av Kakaokopp
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det er den første mascaraen jeg har prøvd med gummibørste, så det var litt uvant til å begynne med, men nå synes jeg den fungerer veldig fint. Får ingen klumper (med mindre jeg har hastverk) :)

Skrevet

Huff... Jeg ble nok lurt av reklamen her ja... :sjenert:

Skrevet

Lurt jeg også.. Elendige greier, hadde venta mer fra M

Gjest Borghild
Skrevet

Skikkelig dårlige greier ja. Maybelline pleier jo å være bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...