Arielle Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Kan man gjøre det med photoshop? Vi vil ha farge på èn ting i bildet, og resten sorthvitt... Klarer ikke å finne ut hvordan man gjør det i såfall. Noen som vet om det i det hele tatt går an og hvordan man evnt gjør det?
mowgli Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Nå ble jeg nysgjerrig.... hvordan fikk du det til? Og hvilken versjon av Photoshop har du?
Arielle Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Vet ikke hvilken versjon, men den er ny hvertfall. Ikke sikker på hvordan "vi" klarte det, for det var alt for teknisk for meg, så jeg satt i stua og spiste potetgull. Men man må tegne rundt objektet, og så kan du gjøre sånn at det blir ett eget lag (layer). Så gjør du det av lagene du ønsker, svarthvitt.
Gjest Tigerjente Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Vet ikke hvilken versjon, men den er ny hvertfall. Ikke sikker på hvordan "vi" klarte det, for det var alt for teknisk for meg, så jeg satt i stua og spiste potetgull. Men man må tegne rundt objektet, og så kan du gjøre sånn at det blir ett eget lag (layer). Så gjør du det av lagene du ønsker, svarthvitt. Det er flere måter man kan gjøre det. Nå har ikke jeg photohop på denne pcen så jeg vet ikke om jeg forklarer helt rett, men om man går inn på hue/sactuary eller noe sånt på edit knappen, så går det ann å endre de forskjellige fargene. F.eks ta bort alle fargene bortsett fra det grønne, slik at hele bildet blir gråtonet, men det grønne(og hvilken som helst annen farge du velger) blir igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå