Gjest GifterMegSnart Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Noen som har noen forslag til en fin sang/melodi som organisten i kirka kan spille? Sånn i stedet for en solist eller noe annet? Kommer lissom ikke på noe som passer til orgel.
Kristin Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 (endret) Hva med Ave Maria eller Gje meg handa di ven? Mitt bste tips er å snakke med kirkens kantor/ organist. De vet hva som fungerer i kirken,og passer til orgelet i den kirken dere skal være. Endret 26. august 2007 av Titti73
Gjest StineSola Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Nærmere deg min Gud er nydelig!!! Den brukes også til begravelser, men jeg vil ha den i mitt bryllup. Kjærlighet fra Gud en helt nydelig salme! Air av Bach.
Gjest BryllupSnart Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Ja, men det er vel mere salmer.. Tenkte liksom mer på noen "ordentlige" sanger..
Gjest Gjest_nygift_* Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Viss dere synes det er vanskelig å finne fine sanger til orgel kan du evt be organisten spille den sangen dere liker på piano i steden. Det gjør i alle fall organisten i den kirken vi giftet oss i. Gratis er det også
rusketulla Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg vet det ikke er det du spør om, men jeg anbefaler dere virkelig å ha trompetist. Det koster ca 1000,- og jeg er veldig glad vi valgte det! Det blir noe helt annet med trompetist også :love:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå