Gå til innhold

Digitalt kamera kjøpt i utlandet. Nå ødelagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et Panasonic digitalkamera i Spania for under et år siden. Tror linsen må være ødelagt, for når jeg nå skrur det på vises det bare nor grums i svart og lilla. Kjøpte det ikke på noen internasjonal elektrobutikk eller noe slikt, bare en "vanlig" butikk som solgte kameraer og lignende elektronisk utstyr. Jeg har garantien og kvittering på det, spørsmålet er bare hvor jeg skal henvende meg for å få det ordnet? Siden Panasonic er et internasjonalt merke som de fleste butikker her i Bergen fører, må det jo gå an å få det reparert på garantien/evt et nytt?

Håper noen har peiling!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se om du finner forhandleren til Panasonic her i Norge og ta kontakt med de. Evt kan du spørre i en butikk som selger det merket av kamera.

Skrevet
Se om du finner forhandleren til Panasonic her i Norge og ta kontakt med de. Evt kan du spørre i en butikk som selger det merket av kamera.

Jeg kjøpte et JVC-produkt i utlandet og har fått det reparert på garanti flere ganger. (mandagsvare, desverre) Jeg kontaktet en lokal elektronikkforretning som satte meg i kontakt med JVC-norge. Håper det ordner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...