Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Hei Trenger tips til en flott sort bukse til samboeren min. det er stort sett jeg som finner klær til han, men er i grunnet ikke så veldi flink. knis. vet ikke så mye om hvilke merker og butikker vi skal gå på. har handlet litt på jack og jonas men finner det litt kjedlig og med dårlig passform. er på jakt etter en sort dongri buke som er litt tøff men samtidig tidløs og kan brukes i en uformel bursdag. han bruker vel 33 -34 i midja. har lange tynne bein og liten rompe. ser andre menn har flotte bukser, men hvor finner vi de? buksen må ikke kosteså mye over 1000kr, men litt går helt fint. det viktigste er at den sitter fint over rompa og fremhever den så det ser ut som det er mere der..... klønete forklart her ser jeg.... men kom gjerne med link eller merker jeg kan sjekke ut...
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Sambo kjøpte en kjempefin gråsort dongeribukse på Jack and Jones for ikke så lenge siden. Han bruker riktignok bare 30 i livvidde, men han har og tynne ben og liten rompe. Her , tror det er buksen "tim diamond grey" under regular fit. Den er kjempefin med en grå v-genser til med en fin skjorte under
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 denne så jo veldi fin ut da. liker slike lommer som på denne. rompa ser liksom større/finere ut da. ikke at jeg er missfornøyd altså. men han er 190 høy og lange tynne føtter. kjekk mann ja. komm gjerne med flere tips så skal vi dra på en shopping runde im en liten stund
Gjest Tanita Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 (endret) Måtte bare le litt av "Jack & Jonas"! Det finnes mye fint til menn fra Gant da, f eks. Også Carlings og H&M for menn har mye fint egentlig. Endret 25. august 2007 av Tanita
Gjest itla Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Min sambo er også høy og tynn (189 cm, str 31/32 i livet), og når det gjelder jeans sverger han til Nudie, for hans del modellen Bootcut Ola. Men jeg vet dessverre ikke om de finnes i svart, siden de endrer hva som er tilgjengelig fra sesong til sesong. Nudie-buksene koster 1000-1200, avhengig av vask/utførelse. Forøvrig har sambo funnet mye på H&Ms Black-avdeling. De har 100-str, dvs 148, 150, 152 etc - lengre og smalere i fasongen. Tror dog ikke det finnes jeans i kolleksjonen, bare klassiske sorte bukser. Black finnes ikke så mange steder, kun i Oslo og Bergen, så vidt jeg vet. Her i Oslo er det butikkene i Bogstadveien, på Karl Johan og i Stenersgata som har Black-klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå