Gå til innhold

Beste opplevelser fra KG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er de beste opplevelsene du har opplevd etter du ble medlem her på KG?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jenna88
Skrevet

Jeg har egentlig bare gode erfaringer med KG. Har blant annet kommet i kontakt med flere som har de samme interessene og fått en del meget koselige/supportive pmer som har inspirert meg til å skrive mer. :)

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Det har vært mange morsomme og hyggelige opplevelser på kg, og naturlig nok, noen ikke fullt så hyggelige.

Det er alltid noe rørende bra ved å følge med på tråder hvor ts går fra å være kanskje både trist, sveket og langt nede, til å vise gjennom sine innlegg at livet likevel har gått fremover. Selvom menneskene man på et vis blir kjent med her inne er skjult gjennom anonymt nick med en passende avatar, kan en lang tråd føre til at man blir kjent med sider av vedkommende som kanskje ikke avsløres for noen andre in real life. Det er nokså spesielt, føler jeg.

Ellers kan jeg nevne den hyggelige og imøtekommende mottakelsen jeg fikk av de som frekventerer Flylady-tråden. Den har gitt meg både nødvendige spark bak og inspirsjon til å ytterligere perfeksjonere nevrosen min. :ler:

Endret av Elastica
Skrevet

Det må vel bli alle de nye vennene jeg fikk da jeg var aktiv inne i bryllupsforumet og bryllupsdagbøkene året 2004/2005. Vi er nå en gjeng på hele 14 stk som fortsatt holder sammen - kjempemorro!! :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...