Gå til innhold

Pris på Arne Jacobsens Syvern

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Er det noen her som vet hva denne koster ny i polstret versjon her i Norge? Finner bare priser på de lakkede og finerte variantene.

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

...noe som strengt tatt ikke var så rart siden den i følge Fritz Hansens webside ikke leveres lengre i stoff (skal man ha den polstret så leveres den i lær)... :sjenert:

Gjest Elastica
Skrevet

Ja, jeg lurte på om du mente helpolstret eller polstret kun på den siden man sitter. I lær finnes den jo i begge varianter.

Ikke at jeg vet prisen på noen av dem... :sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet
Ja, jeg lurte på om du mente helpolstret eller polstret kun på den siden man sitter. I lær finnes den jo i begge varianter.

Ikke at jeg vet prisen på noen av dem... :sjenert:

Mente helpolstret, tenkte ikke over at de finnes med polstring kun på en side. Vant nemlig etpar på loppisauksjon i dag så man lurer jo på om man har gjort et godt kjøp eller et veldig godt kjøp :fnise:

Gjest Elastica
Skrevet

Sannsynligvis et veldig godt kjøp! Heldige du...

Hvilken farge? Var de fine, uten skader?

Gjest -eline-
Skrevet
Sannsynligvis et veldig godt kjøp! Heldige du...

Hvilken farge? Var de fine, uten skader?

Helt loppispris ble det jo ikke, det var etpar andre som var litt interessert så ;) Men, to stykker i sort ullstoff, den ene er strøken, den ser nærmest ut som ny. Den andre har en smådefekt rygg desverre (trekk/ben er strøkne), men siden den er heltrukket så er det ikke verre enn at vi får bøyd til en stålplate eller lignende for å støtte opp ryggen under ryggtrekket. Tenkte jeg skulle ta den med på snekkerverkstedet og høre hva som anbefales.

Skrevet

Søkte litt, men fant bare denne fra en auksjon i Danmark hvor en skinntrukket stol gikk for 2200 danske.

Gjest -eline-
Skrevet
Søkte litt, men fant bare denne fra en auksjon i Danmark hvor en skinntrukket stol gikk for 2200 danske.

Har funnet flere auksjoner i Danmark, men prisene i Danmark er vanligvis lavere på dansk design enn her i Norge (har fulgt med på priser på andre ting). Det kryr jo av Syvernstoler feks på Lauritz. Men takk for at du forsøkte :)

Skrevet
Har funnet flere auksjoner i Danmark, men prisene i Danmark er vanligvis lavere på dansk design enn her i Norge (har fulgt med på priser på andre ting). Det kryr jo av Syvernstoler feks på Lauritz. Men takk for at du forsøkte :)

Søkte litt mer, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...