Gjest -eline- Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Er det noen her som vet hva denne koster ny i polstret versjon her i Norge? Finner bare priser på de lakkede og finerte variantene.
Gjest -eline- Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 ...noe som strengt tatt ikke var så rart siden den i følge Fritz Hansens webside ikke leveres lengre i stoff (skal man ha den polstret så leveres den i lær)...
Gjest Elastica Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Ja, jeg lurte på om du mente helpolstret eller polstret kun på den siden man sitter. I lær finnes den jo i begge varianter. Ikke at jeg vet prisen på noen av dem...
Gjest -eline- Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Ja, jeg lurte på om du mente helpolstret eller polstret kun på den siden man sitter. I lær finnes den jo i begge varianter. Ikke at jeg vet prisen på noen av dem... Mente helpolstret, tenkte ikke over at de finnes med polstring kun på en side. Vant nemlig etpar på loppisauksjon i dag så man lurer jo på om man har gjort et godt kjøp eller et veldig godt kjøp
Gjest Elastica Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Sannsynligvis et veldig godt kjøp! Heldige du... Hvilken farge? Var de fine, uten skader?
Gjest -eline- Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Sannsynligvis et veldig godt kjøp! Heldige du... Hvilken farge? Var de fine, uten skader? Helt loppispris ble det jo ikke, det var etpar andre som var litt interessert så Men, to stykker i sort ullstoff, den ene er strøken, den ser nærmest ut som ny. Den andre har en smådefekt rygg desverre (trekk/ben er strøkne), men siden den er heltrukket så er det ikke verre enn at vi får bøyd til en stålplate eller lignende for å støtte opp ryggen under ryggtrekket. Tenkte jeg skulle ta den med på snekkerverkstedet og høre hva som anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Søkte litt, men fant bare denne fra en auksjon i Danmark hvor en skinntrukket stol gikk for 2200 danske.
Gjest -eline- Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Søkte litt, men fant bare denne fra en auksjon i Danmark hvor en skinntrukket stol gikk for 2200 danske. Har funnet flere auksjoner i Danmark, men prisene i Danmark er vanligvis lavere på dansk design enn her i Norge (har fulgt med på priser på andre ting). Det kryr jo av Syvernstoler feks på Lauritz. Men takk for at du forsøkte
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 Har funnet flere auksjoner i Danmark, men prisene i Danmark er vanligvis lavere på dansk design enn her i Norge (har fulgt med på priser på andre ting). Det kryr jo av Syvernstoler feks på Lauritz. Men takk for at du forsøkte Søkte litt mer, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå