Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en lignende, bare min har belte i livet, kjempeherlig..

Kjøpte den på Vero Moda, men det var sist vinter..

Kan jo håpe de kommer inn igjen nå til høsten :)

Skrevet

Oasis har noen som likner. Er nettopp kommet hjem fra en handletur i Oslo sentrum, og det er kommet mange genserkjoler i butikkene. Oasis har en som er veldig lik i hvertfall, tror du finner tilsvarende i de fleste kjedebutikkene utover.

Skrevet

Jeg har en sort som er kjøpt på Match (merke Marie Phillipe), den er nydelig, myk og god, og det beste av alt: jeg kjøpte den med 70 % avslag :)

Skrevet

de har en veldig lik på Lindex. mulig den var litt lysere grå. de hadde mange genser kjoler.

Skrevet

H&M har også en som er så godt som identisk. Jeg vet jeg har sett den i naturhvitt, mulig den også fantes i grå.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Har sett en hel haug ulike varianter av denne typen på VIC. Veldig mye grått der om det er den fargen du vil ha også.

Nå har Vic-butikker veldig mye ulikt, så ikke sikkert du finner det i den vic nærmest deg da men...

Marie Philippe på Match er samme som Victoria på VIC. Bare lappen som er annerledes :)

Gjest Jenna88
Skrevet

Mener på at jeg så noen fine både på Voice of E og Oasis.

Skrevet

Takk for fine svar! :)

Jeg synes ikke jeg har sett noen som er såpass utskrådd og som har så lange fine ermer, nemlig - faktisk så ser jeg mest med korte ermer også. Men kanskje jeg skal vente litt til før jeg bestiller kjolen fra Shopbop da... Har lyst på både sort og grå ;)

Skrevet
Marie Philippe på Match er samme som Victoria på VIC. Bare lappen som er annerledes :)

Oh, er det? Det visste jeg ikke! Da skal jeg ta meg en tur på VIC snart :) Er veldig glad i Marie Philippe.

Skrevet
Takk for fine svar! :)

Jeg synes ikke jeg har sett noen som er såpass utskrådd og som har så lange fine ermer, nemlig - faktisk så ser jeg mest med korte ermer også. Men kanskje jeg skal vente litt til før jeg bestiller kjolen fra Shopbop da... Har lyst på både sort og grå ;)

Ephemera, har du bestilt fra denne siden før? Hvordan er størrelsene?

Skrevet
Ephemera, har du bestilt fra denne siden før? Hvordan er størrelsene?

Nei, jeg har aldri bestilt fra den siden før. Jeg kom over den helt tilfeldig... Jeg er også veldig usikker på hvordan størrelsene er, så jeg har sendt en mail til dem og spurt om målene på denne kjolen i en bestemt størrelse. Det skulle være en service de har. Håper å få svar på den :) Jeg har veldig lyst til å bestille denne kjolen, men det er litt mye styr hvis man skal returnere til USA...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...