Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken concealer synes du er best til å dekke over ujevnheter, urenheter, og mørke felt under øynene?

Hvor kjøper du den, og til hvilken pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt Magic concealer fra Helena Rubenstein. Kjøper den på Strawberrynet for vel 150 kr. Den varer i en evighet!!!!

Skrevet (endret)
Definitivt Magic concealer fra Helena Rubenstein. Kjøper den på Strawberrynet for vel 150 kr. Den varer i en evighet!!!!

Til alt annet enn under øynene bruker jeg ID foundation med sånn concealer børste. Synes det er det beste :)

Endret av kitekatt
Skrevet

Magic concealer her også :Nikke:

Gjest Elastica
Skrevet

Concealer fra Yves Saint Laurent. Aner ikke hva den koster.

Skrevet

Er godt fornøyd med prøvetuben jeg fikk på H.R. Magic Concealer, men har en fra La Prairie og en fra YSL som også må brukes, dog jeg likte ikke La Prairie så godt. Nesten litt synd at den kom med refill. :ler:

Gjest Deception
Skrevet

Skriver under på Magic Concealer. Under øynene bruker jeg for det meste en highlighter, men har ikke funnet den perfekte ennå, for de fleste tørker ut huden. YSL Touche Eclat er den som hittil har kommet nærmest. Nå tvinger jeg meg selv til å bruke opp Airbrush Concealer fra Clinique, som ble panikkinnkjøpt da jeg ikke fikk tak i YSL.

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Jeg var på et eksklusivt parfymeri i København og hvor en kosmetolog la HR sin Magic Concealer - den mørkeste under øynene mine og resultatet var kjempefint - så jeg kjøpte den.

Men jeg har fremdeles Christian Dior sin - synes den er den beste uansett. Får bruke den når brunfargen forsvinner i ansiktet for da er det mulig at HR sin blir en tanke for mørk for meg.

Skrevet

Synes Dior sin Hydrating Concealer er den beste. Den dekker og sitter godt. Eneste negative er at den bare kommer i tre nyanser. Slik at jeg havner egentlig mellom to stykker, burde kjøpt to og blandet, men er litt lat ;)

Har forsøkt Stila sin eye concealer i krukke, den var elendig, tykk i konsistensen og altfor seig, i tillegg til at fargene ikke passet meg. Har prøvd en annen fra Stila, på tube, der var det sikkert 20 nyanser å velge mellom, så det var bra, men syns også den blir for seig og legger seg utenpå huden. Ser bare "cakey" ut. Har også Dior pennen Skinflash, syntes ikke den hjelper noe særlig, får samme effekt med Luminizer kremen til The Body Shop.

Skrevet

Som mange andre her, så er min favoritt også HR Magic Concealer. Fordi den 1)dekker bra, 2)trekker greit inn i huden 3)varer lenge - ml prisen er lavere sammenlignet med f.eks. Kanebo concealerpen eller andre parfymerimerker. Jeg har hatt min over 1 år og enda er ikke nærheten av tom en gang.

Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne prøvd HR Magic Concealer, så mye skryt som den får her inne, men ettersom jeg har reagert voldsomt på HR-produkter tidligere, tar jeg ikke sjansen. Jeg er dog veldig fornøyd med min kombinasjon av concealere: Smashbox concealer+primer under øynene, og Lancomes concealerpalett til urenheter/imperfections. Bruker også Lemon Aid i Benefits Realness of Concealness-skrin for å dempe rødhet på øyelokkene, og om sommeren blander jeg concealeren i dette skrinet med den fra Smashbox for å få riktigere fargenyanse.

Endret av itla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...